Neden bana karşı böyle kimseye karşı böyle değilken?

Normalde çok konuşan bir kız geveze bildiğin herkese karşı neşesi de yerinde. Ben muhabbete katılınca sessiz hiçbir şey konuşmuyor zaten benimle birebirde de çok konuşmuyor bir süredir de hiç. Sorsam mı dedim vazgeçtim sonradan

Neden bana karşı böyle kimseye karşı böyle değilken?
Cevapla