Güncellemeler
1 yıl
Dolandırıcı falan belli ki o yüzden tedirgin oldum
Birkaç gün önce sms mesajı geldi sms olarak tanımadığım bir numara grup kurmuş birkaç tane daha numara var sonra beni çıkarmışlar. Citadel Menkul Değerler hisse senedi bilmem ne diye birşeyler yazıyordu link falan vardı wp grubuna katılmak için basın linke yazıyordu direk numaraların hepsinin ekran görüntüsünü aldım sonra telefona kaydedip engeli bastım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Benimde başıma öyle bir şey geldi wp bilmediğim tanımadığım yaklaşık 200 kişi vardı gurup kurulmuş benide nasıl aldıysalar tabi bilmiyorum bakt her biri bir yerden sanırım onlarında habri yoktu guruptaki kişiler direk çıktım sildim uğraşmadım tabi benim yurt dışı numaramla +43
Numaralar + kaç ile başlıyordu peki?
Çoğunlukla Avusturyanin koduydu Fransa İngiltere vardı yani dikkat etmedim baya oldu hatırlamıyorum yaa
Benimki de kendi ülkemden numaralardı hatta hepsi.
Dolandırıcı falan desem olabilir mi biliyorum tabi ama ne geçer ordan ellerine bilmiyorum
Peki başına böyle bir şey 1 kez mi geldi sadece?
Başka ne olabilir ki birde nasıl buluyolar numaralarımızı ya eskiden internetten bazı uygulamalara girerken numara veriyoduk o yüzden oluyor bana herhalde
İlk kez geldi başıma
şu an ki her şey olabilir link bir süre milleti link ile dolandırıyorlar o yüzden bir tedirginim hep
Linke basmadım
Basma sende sakın basınca sıkıntı
Konuşalım mı sizle abla kardeş olarak burası olur instagram olur ya da whatsapp olur fark etmez arada canım sıkılıyor küçük kardeşim var ablam olarak senle tanışmak iyi olur küçüğüm senden zaten yaşça
Yok linklere basmam dikkatliyimdr o konuda ya canım konuşuruz konuşmasına ama kimseyi özle almıyorum ki ama istersen soruma denk gelirsen ordan uzun sohbet ederiz şimdiki gibi kişisel algılama prensiplerime uymuyo
Bana güven lütfen abla sorun olmaz ya özele alsan bile 23 yaşındayım küçüğüm senden
Takip isteği atayım o zaman
Biliyorum canım guvenmemekten değil şimdi seni aldığımda onu aldin benide diyorlar yoksa güven değil mesele TT kabul edicm simdj
İstediğin gibi yazabilirsin danışmak istediğin bir şey olursa sor çekinme 🥰🙏
Yok abla her diyeni alacak olsan zaten bir sürü pislik var sen beni de al onu aldıysan diyen olursa beni çağır ben seni korurum
Teşekkür ederim ablam inan olmaz bak biri var musallatim benim şimdi görürse sana bulaşmasın birde benim yüzümden 😀
Çok teşekkürler
Rica ederim ablacım
Ahh ahh peki
Sen engellesen ne değişecek 😅😅😅
@Suleyman_xxx aha geldi benim Azrailim 😂😂
Nbr @alininannesi72 🤣🤣
@Suleyman_xxx iyidir gülüm 🌸 sende🥰
İyidir benden de bı bakım dedim 🤣🤣🤣
@Suleyman_xxx iyi yaptın canım şu an bir sorun yok 🙄
Olmasın zaten 😅😅
Bende yazamiyom ki denedim olmadı
Ben sinir koydum kardeş 😅😅
@Suleyman_xxx 😂😂😂 Emir büyük yerden elçiye zeval olmaz😂
Harbi ablacım niye öyle oldu site kıskandı galiba dmden konuştuk diye skansjs
Olabilir ablacım
Teşekkürler @alininannesi72
Emir büyük yerden patliycak. bana yoksa o
10 xperde olsan zor 😅😅
tamam ben bir an önce 3 yapıyım o zaman
10 yap kardeşim zor yani senin is
@Suleyman_xxx takip atmasına gerek yok ki 3 olursam zaten
Sen öyle san kardeşim dm kapalı ise fenomen olsan yazamazsin takip etmeden öğren biraz burayi
@Suleyman_xxx 😂😂😂 patladım
Teşekkürler @alininannesi72 arkadaş yeni bilmiyo
@Suleyman_xxx fena mı oldu öğrenir en azından bilgi paylaşmak güzel bir şey
Dmsi kapalı değil ki
Evet eğitim mühim @alininannesi72
Tabi tabi 3 olunca dene anlarsın kardeşim
@Suleyman_xxx biz dmden konuşuyoduk ama
Site birden izin vermedi xper düşük dedi
O sana yazdı ondan sonra silince büyü bozuldu 😂
@Suleyman_xxx işte birdaha yazmalı ya
İstemiyo demekki konusmak bunu nasıl alnaladiki bu @alininannesi72
Ablacığım geç oldu sen ünye'ye gidiyorsun yat uyu sağlam kafa sağlam vücut uyartık hadi hadi 🙂
@Suleyman_xxx 😂😂
@Suleyman_xxx aaaaa bozdun tüm büyüyü sen niye soyliyorsun yaaa küstüm 😂😂
😂😂😂 @alininannesi72 ben sadece izah ettim
@Suleyman_xxx ettim ama anladı o artık 😂
Neyse teşekkürler eğitimden sorumlu @alininannesi72
@Suleyman_xxx ricalar iyi geceler arkadaşlar 😀
İyi geceler herkese sitede kıskanç bu aralar 🥳🥳
@Suleyman_xxx evet yaa😂😂
3 olunca döner 😂😂😂
@Suleyman_xxx bekliyorum muhakkak yazmasını 3 ya da 4 olunca yazar bana bekliycem
@alininannesi72 sen bari yapma 😂😂😂
Dmsi açıksa yazabilirim 3 xper olunca
Kapalı işte sıkıntı orada konuşmak istese zaten şu an burada olmazdın 😂😂😂
@alininannesi72 3 olunca yazabiliyomu 😂😂😂
@Suleyman_xxx niye istemiyor ki
Bak ablacım sen istersen fenomen ol benim dm kapalı yani olmaz olamaz istediğin kadr xper yükselt yine yazamazsin ben istersem olabilir anca azıcık seni kafaladik kuzum kusura bakma sende öyle her önüne çıkan kıza ısrarla yazicam deme bak alay konusu olur yoksa
@Suleyman_xxx yazamıyor maalesef isterse 100 xper olsun yine olmaz
Kim alay etti benle ne ısrarı ya saçma sapan birisin yazıyım diyende kabahat zaten büyü yapılmış bana kimse konuşmak istemiyo burada bile
İstemek zorunda değil çünkü bak ben guruyum yazamıyom burada konuştuk 😂😂
Çok mu itici biriyim
Hayır itici değilsin ama affet QI düşük zekânı geliştirmelisin kızlar zeki erkeklere düşer çok konuşana değil buda benden sana abla tavsiyesi olsun
Kim acaba bana büyü yaptı hiçbir kız beni istemiyo burdaki kızlar bile neyse off psikolojim bozuk incel kadın düşmanıyım zaten ben
İşte bunun için konuşmuyor kimse biraz özgüvenli ol manipüle edecek muhabbet edemezsin büyü yede baglama herşeyi
Iq düşük derken? Neyimi gördün mesela bana zeki değil diyorsun 1 tane örnek ver tamam diycem valla bak
Ben nerden biliyim mesajı sildiysen? Site hakkında fazla bilgim yok eğer sana yazamadım sebebinin mesaj kutusundan beni silmeni bilmiyorsam aptal mı oluyorum?
burada çok örnek verebilirim ama seni gerçekten kırmak istemiyorum çok şeker birisin ve insanlarin seni incitmesine izin verme az akıllı ol kafanı kullan
@Suleyman_xxx abicim birini niye manipüle ediyim ki ne gereği var
Kırılacak bir şey yok üniversite öğrencisiyim aptal olsam üniversitede ne işim olurdu? Siz beni incittiğinizi mi düşündünüz umrumda olmadı şahsen kafam var gayet
Israrcı olma konuşmak isteyen yazar zaten acindirma yani kendini sonu böyle olur sinrachadi kapatalim konuyu
Arkadaşım akıllı olsan mesajın benim açıldığını anlar burada 3 4 xper topliycam demekle uğraşmazsin ben istersem yazabilirsin ben istemediğim sürece kimse yazamaz sn kalmış burada xperden bahsediyon
@Suleyman_xxx acındırmadım Pat diye konuşmayı kestiği için onun kendi ayıbı mesaj kutusundan mesajı silince xper düşük olunca yazamıyorum bunu bilmiyordum çünkü o yüzden bilmediğim için bana aptal diyemez
Büyü diyosun kimse konusnuyo diyosun bunlar ne sence acindirma büyü diyosun üni okuyosun uniyi birak medyumun yanına çırak gir her kızı büyü ile çekersin belki her
Bende sana o yüzden bana yaz dedim zaten xper düşük olduğu için senin yazman gerekirdi ama ben site birden sınır koyunca bunun senin mesaj kutundan beni sildiğini bilmiyordum sadece
@Suleyman_xxx birine büyü yapcam demedim bana büyü yapıldı bundan eminim ve farkındayım dedim
@Suleyman_xxx acındırma değil gerçekler böyle
Mesaj atma konularında bilgim yok fazla çünkü kimseyle dmden konuşmam ayıp ettin yalnız bana haber vermeden mesaj kutusunu kapatmak hoş değildi
Böyle yaparsam anlarsın diye düşündum sana dile getirdim ama sen ısrarcı çıktın maalesef
Bir sürü örnek veririm diyor birde ver o zaman burdayım ben açık açık söyle neyim eksik zeka olarak ne demişim de aptal olmuşum? Kızlar zeki erkek severmiş olsun bende de tip var karizma var yetmez mi?
Kendin dedin tamam konuşalım diye birden cevap yazarken kutunu habersiz kapatmışsın en azından haber etseydin kutuyu kapatıyorum yazma bana diye
Yeter kardeşim yetmez mi şu an burada zaman kaybı yapman bile QI düşük olduğu belli
Valla sen anlamazsın kullanıcı adını vermek istemiyom hadi gidelim @alininannesi72
Dediğim bir şeye alındın sen galiba bir tane kötü söz etmemiş birine bu kadar yükselmen garip yani
@Suleyman_xxx gidelim kuşum
Herkes site hakkında bilgili olmak zorunda mı? Ben ne biliyim aniden mesaj kutusunu kapattığını? Ya da işte sildiğini her neyse ne aman
Tip ve karizma yeterse zeki olmaya gerek yok o zaman
Bunu öğrendin artık düşmezsin bu okkalara
Tıp var
Karizma var
Zekisin
IQ tavan
Ama kimse konusmuyo 😂😂😂
Geldim @alininannesi72
Senin amacın ne ? Ne demek düşmezsin bu Okkalara? Çok mu hoşuna gidiyor insanları yarı yolda bırakmak ? Kocanı kuzeniyle aldatan Max malum ırk kürtsünüz işte haha
Seversiniz kuzenciliği ensestler
@Suleyman_xxx zeki ya da İQ tavan demedim size göre aptalmışımya hani
@Suleyman_xxx 😂😂👍👍👍👍 Ayn yaa
Köpek diyecemde köpeklere hakaret olacak şimdi anladın mı dimdi kız seni çözdü
Azıcık akıllı olsan sana kibarca yok dedigmde yoktan anlardın şimdi burada bana ego konuşması yapma sen kırılma diye sana iyilik yaltim mesj kutusunu sildim yok dedikçe rica ettin hayır dedikçe ısrar ettin şimdide buraya kdr geldiyse senin yüzünden yine takıldık güldük kusura bkma ben sana umut falan vermedim abla diye geldim bana o yüzden sana tamam dedim yoksa almazdm seni özle kimseyi özle almam haa isterse burdan konuş şamata ederim seninle ama özele almam şimdide kendini savunmayayip beni manipüle etmeye çalışma sen istersen çifte üniversiteye git yine boş bence daha fazla kendini duşürme ve yazma derim sana
@Suleyman_xxx aynen çözdü herkese aptal diyor o bir tek bana değil
Sana mı yavşadım yürüdüm ben
Kocan çok mu zeki bir adam
Lan sana yürümedim bu kadar ilgisiz kaldıysan kocandan boşan o zaman dm'ye geldikten sonra dm'de kötü bir şey mı dedim sana?
Takıl gül çokda umrumda sanki benden habersiz mesajı silip kapatıyorsun ben bu durumu bilmek zorunda mıyım?
Bizim Türkçede bir atasözü var bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp diye
Herkes sana yavşıyor sanıyorsun bu arada evli bir kadın için bu hoş bir durum değil git kocanla konuş sadece buralara düşme gelme bence
Ben bana yürüdün diye bir cümle kurmadım önce oku aklında ne anlama geldiğini çöz sonra yaz neyse yaa gerçekten çok sıkıldım yazma lütfen yaa gidicem gidicem diyorum takıldım buraya neyse iyi geceler
Yaptığın muamele sanki sana abla ayağına kandırıp yürümüşüm gibi oldu aynı ama
Tamam kardeşim özür dilerim ölümü kapatalım muhabbeti bak geç oldu daha fazla kirilmayalim ikimizde
Sen mi kırıldın? Kendi aranızda geçtiniz dalganızı sırf sitenin cahiliyim diye. Kutunu kapatmadan sohbeti sile basınca yazamıyorum eğer xperim düşükse ama xper yeterli de olsa kutu kapalıysa yazamam sadece xper düşük olunca kutuyu kapatmasanda sohbeti sil diyince yazamıyormuşum bunu bilmeyince site engel attı sandım napayım
Tamam özür dilerim yazma artik