Hamileyim bebeğim erkekmiş aldırmak istıyorum pişman olur muyum sızce?

Benim 1 kız 1 oglum var eşim biraz sıkıntılı biri hatta dayıları falan mafya babasını da küçükken kaybetmiş. Aslında önceki çocugumunda erkek olmasını ıstemıyordum çünkü oğlumu da kendilerine benzetecekler diye korkuyorum sizce ne yapmalıyım

NOT, kocamın maddi durumu çok iyi zaten o nedenle evlendim denebilir

Hamileyim bebeğim erkekmiş aldırmak istıyorum pişman olur muyum sızce?
Cevapla