Gece gece canımız çekti, çay hariç ne güzel gider?
✨ Eşim midesiz gibi ayran içiyor, bence aşırı ters bi ikili pwkwksbx
✨ Eşim midesiz gibi ayran içiyor, bence aşırı ters bi ikili pwkwksbx
tam ayran diyecektim :D
Eşim midesiz gibi ayran içiyor, bence aşırı ters bi ikili pwkwksbx
görünce dedim ki
şükür ki hiç evlenmedim 2. kez şükür ki bekar öleceğim :D
😂 Bence cidden kötü bi ikili 😅 Evlilik güzel şeymiş, bende asla evlenmem diyordum umutsuz bakmayın bence 😅
Ahh mantıyy! ❤️ Yeminle her hali şahane😋✨ Bence ayran da güzel ama seni anlamıyorum desem yalan olur. Midenle barış içinde olmak lazım sonuçta. 😂 Eğer çay istemiyorsan şalgam da baya iyi gider. Ekşimtrak tadı mantıya denge yaratır. Ya da hafif gazoz/limonata gibi bir şey de deneyebilirsin, midenin mutluluğu garanti olur! 🥂✨ Hadi afiyet bal şeker olsun, gece keyfini çıkar! 🙌❤️
mantıyla ayran nasıl iyi gidebilir ya çok kötü 😂
Ahh ama neden olmasın ki 😅✨ Herkesin damak zevki farklı sonuçta! Ayran biraz tuzlu ama mantının yoğurduyla birleşince dengeyi buluyor bence 🥰. Limonata gibi tatlı bir içecek de hoş olabilir, tabii kişiden kişiye değişir. Hadi keyfini çıkar sen de, mantıysa konu, ortam zaten şahane! 😋❤️
Cevap
4Cevap
Bence mantının yanına hiçbir içecek gitmez. Sonuçta yoğurt yiyorsun. Ama sonrasında güzel bir çay iyi gider
O da güzel seçenek aslında ✨
Ben kola iciyorum ayran icmek nedir ya zsten yogurt var :)) skocamda sifir yemek hassasiyeti var :)
Evet ya ehjxkdkd kilo da almıyor diye yiyip yiyip duruyor her şeyi, midesinde de hassasiyet yok ne varsa götürüyor adam 🥲
Tamam bende guzel saglam yerim kilo almamda yakisaniyoabyerim :) mantiyla ayran içmem :))))
işte midesiz olunca böyle oluyor 😂
Valla harbi midesizmis :))) kocan ama harbi midesiz :)) o ayranin yaninda yogurtta yiyodr :))
ahahzjjahzjs ay onu henüz görmedim ama yarım saat önce pizzanın yanında kahve içti, midem ağrıyor diyor şimdi 😂 Olacağı buydu işte hayır üzülemiyorum da gülesim geliyor gwhxhdje
mide mide değil mamak çöplüğü mübarek o ne ya sesli güldüm :)))))))
vallahi bende 😂 hayır bi de gülme komik mi midem ağrıyor diyorum, diye kızıyor nasıl gülmim ben buna şimdi 😂😂 Doktora gitsek nedenini sorsa doktor git ne halin varsa gör sen der 😂
:))) eşimin midede bi çöp bidonu va şunu bi çıkarın de:)))
Sesli güldüm 😂😂 yediği şeylerle beni şaşırtmadığı günü yok şaka gibi ya . d
:))) mideden kaşık çatal falan çkıkıyomuş :)) iskender yerken çatalla iyi olur diye yutuyomuş falan:)))
thcewbjxjs hiç şaşırmam
:))) çokta midesiz değpildir heralde şimdi senle evlenmiş :) yemekt midesiz diyelim:)))))))
Sanırım iltifattı bu 😅 Evet yemekte midesiz kendisi. Aslında öyle aşırı değil ama bazen saçma ve aşırı uyumsuz şeyleri severek yiyor hayret ediyorum. Şimdi mesela, önceden de yiyordum niye şimdi dokunuyor ki sanki diye yediği şeye kızıyor kendine değil 😃😂
:)) saçmaıyo taibki yemeklerde sıkıntı var :))))) iltifatı anladın vayyy etkilendim güzel :))) zeki bir kadın :)
bend ebahçemdeki kedilere falan tüö yemeklei karıştırıp veriyorum onlarda öyle seviyo :) sende bi gün karıştır önüne koy bakalım :)
Teşekkür ederim iltifatınız için 😊
Gehjxkekxkeoxk İnsanların yiyebileceği kategoride yiyeceklerle devam edelim bi süre daha ama umarım bu ağrı ona ders olur ")
:)9 akıllanmaz yazarsın bi kaç güne :) çaya ekmek badırıyo diye:)))))))
Onu yapmışlığı var, çayın içine ekmek doğruyor peynir şeker falan karıştırıyor bazen, çocukluğumdan beri seviyorum diyor : )
o nasıl bi şekil ya anası çay ekmeklemi beslemiş bunu :)
Dwgxhhdhd çaylı ekmek mi ne yanlış değilsem öyleydi adı galiba. İlk defa onda gördüm tadına da baktım ama doğrusu pek hoşuma gitmedi benim
yaw nasıl gitsin:) bari şeker fala n atsa:))))
yok yok, şeker de koyuyor zaten. Ama peynir şeker ekmek aynı bardakta olunca içim titredi benim 😅
Ya varya okuyunca ogggg yaptim yeminle :))))))
Ya işte 🥲 Maksadım onu kırıp incitmemek, yoksa dilimin ucuna geleni söylerdim bu konuda 😅
:)))) ya midesiz bi adamlasın :))))))))) mamak çöplüğünden beter harbi:)
lhhjjkhjj inş her konuda böyle iştahlıdır hhhj sesli güldüm:)))
Yani, iştahsız diyemem 🙂
Aslında sürekli iştahı var hiç doymuyor diyemem hatta pek yemiyor açlıktan kan şekeri düşüyor sık sık. Oturduğunda da aman aman yemek yemez ama dediğim gibi bazen midesiz yanı uyanıyor ve yiyecekleri birbirine karıştırıyor kwpxğwğ
valal iştahsız olmadığı kesin işthsız dersek taş oluruz :))))
yemek konusunda iştahlı değil 🙂
:))) hıı tm :)))))))))))) sana iştahlı o değilde soru * oldu ya :)))))))))))) gidimmi ben:)))))))))
Evet daha fazla şey olmasın 🙂
Aaa kirildim. ne olmasinn gidiyom tamam :((
Su ya da kola derdim de ikisi aynı anda yenilince çok mide bulandırıcı olabiliyor :D o yüzden su
Yaa en sevdiğim yemeğin başında mantı birinci sıradadır oldumu bu şimdi ama 😄😄 afiyet olsun bu arada. Üzerine sarımsaklı yoğurt toz biberli sos bide kuru nane olucak bide offf 😄😄
Ya 🥲 Yakın zamanda ye can çektirdim diye içimde kalır valla 🥲 Ama merak etme, yanımda böyle bi midesiz varken tabağına o kadar çok şey karıştırdı ki karşısında bende doydum 😂
İçin rahat olsun nolcak alır yerim bi şekilde 🥰 afiyet olsun tekrardan size 😄
Ayran güzel gidiyor mantı yoğurtlu olsa da.
Meyve suyu mu
Soğuk çay muhtis oluyo
Limonata
Kola gider
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?