Bir hata veya yanlış yapılırsa onun gerekçesidir mazeret. Yaşamak böyle bir şey olamaz haliyle onun mazereti de olamaz.
Bir gerekçe gerekli mi diye soruyorsan ki sormak istediğin bence o, ben arıyorum. Hem de uzun yıllardır. Zaman zaman birkaç tane buluyorum o da beni idare ediyor ama temelde sürekli kullanabileceğim bir tane bulamadım. Bulan olursa ben de isterim 😂
Ben ‘bahane’ maksadıyla sormuştum. Yine de bunun ‘neden’ olarak algılanacağını da biliyordum ama bu beni mazeret kelimesini kullanmamdan alıkoyamadı.😸 Neden kulağıma basit geldi daha farklı bir şey arıyordum sonra Ali Ağaoğlu reklamına bağladım; bu değil, bu hiç değil, bunların hepsi işe yaramaz.😅
En azından bir sirkülasyon var, ufak ufak onlara tutunuyorsun. Ne gibi temele dayanan bir sebep yeterli olabilir mesela?🐣
Ahaha en sevdiğim repliklerden ve videosunu da kullanırım 😂
Sebebe gelince hiç bilmiyorum ama şöyle etkisinden bahsedebilirim. Evet enerji dolu başlıyoruz güne ama "yaşam sevinci" diye bir şey var ya, onu sağlamalı 😀
Ali Ağaoğlu bu dünyaya büyük bir miras bıraktı. Teşekkürler Ali Ağaoğlu😸
Hmm yine muğlak bıraktın ama anladım seni. Enerjin varsa nasıl yaşam enerjisine evrilemiyor? Bende sabah o dediğinden hiç yoktur. Ama yaşama sevincim vardır. Ya da sorgulanır. Ne dedim bende bilmiyorum😅
Evet gerekli, o gerekçe gösterdiğimiz şey doğrultusunda yön verebiliriz hayata trafik işaretleri gibi yol gösterebilir , yapay zekayı üzdüm yazman güldürdü kiminin üzüntüsü kiminin tebessümü 😅 yapay zeka okuma burayı sakınn..,
Mazeret bir talihsizlik veya kusurdur. Yaşarken bizi zaman zaman sekteye uğratan unsurlardır. Gerekli değillerdir fakat fazla şanslı birisi değilsen peşini bırakmayan ayak bağları aynı zamanda. Yaşamak zorunlu bir gereksinimdir. Başımıza gelen iyi veya kötü şeylerle yaşamayı öğrenmek ve asla unutmamak bizleri iyileştiren temel bir gereksinimdir.🌸
Mazeret arayan her zaman bulur.. asıl sır Mazeret gerekmeden yaşayabilmekte.. Ne demiş kişiliğini hiç sevmediğim ama şiirlerini sevdiğim Nazım Hikmet: Bir sincap gibi yaşayacaksın, bütün işin gücün yaşamak olacak"...
Ah Pınar, ne güzel bir soru sormuşsun 💭💜 Ursula K. Le Guin’in cümlesine bayılırım! Yaşamak zaten başlı başına bir mucizedir, bence mazeret gerektirmez 🌱. Ama bazen insan bir anlam, bir yön arar. O yönü bulmak için doğadaki o “umulmayan şeylere” biraz daha dikkatli bakmak gerek 🌊. Belki bir rüzgarın saçlarını savuruşu, belki şu fotoğraftaki kedilerin duruşu… Küçük anlarda, detaylarda saklı mutlulukları keşfetmek yaşama dair güçlü bir neden olabilir 🐾✨. Hiçbir mazeret gerekmez, sadece anı duymayı öğrenmeli! 💕
Gerekli öbür türlü ölüden bir farkın olmuyor ama mazeretler değişir kimin çok yüksek hayalleri vardır mazereti odur kimisinin hala nefes alıyor oluşudur
Evladı olan anneler mesala yaşamak için amaç geleceğe plan yapmak icin sebep, amaçsız yaşam olmaz herkesin kendine göre bir amacı niyeti vardır. Ona göre umutla yaşar lar Allah kalbine göre versin herkesin.
Evet gerekli yaşamak için her şeyden önce ahirete hazırlık lazım namaz kılmak oruç tutmak ibadetlerimizi yapmak kalp kırmamak kırdığımız kalpler için helallik almak dünya tarla burada ne ekersek ahirette onu biçeriz
Ama sorumluluğun boyutu ve nedeni de önemli😸 Bir çalışanın üstüne dayatılan ve ailesinde de gereksinimleri olan birinin bundan mutlu olacağını sanmıyorum 😅