Sizce burada genç doktor sekreteri bana karşı davranışından sebep uyarmış mıdır?

babam kemoterapi aldığı için vücudu hassas sürekli enfeksiyon kapıyor. biz de sürekli enfeksiyon polikliniğine gidiyoruz. orada bir sekreter var beni her gördüğünde ağzını yüzünü büzüyor. laf çarpıyor ve imalarda bulunuyor. ne düşünüyor bilmiyorum ama en son gittiğimizde bir genç kız vardı asistan. içeride ne konuşuldu bilmiyorum ama sekreter uysallaştı. babama "geçmiş olsun" dedi. asistan kız da iyi bir şekilde ilgilendi. bana da "öğleden sonra baban gelmese de sen gelsen de olur sonuçlarını konuşuruz" dedi. sizce ne oldu orada. hatta bana "siz sürekli gelen hastasınız değil mi" dedi babamı göstererek

Sizce burada genç doktor sekreteri bana karşı davranışından sebep uyarmış mıdır?
Cevapla