Kadını kendi annem kadar seviyorum, umreye kendisiyle geldik, şirket beni kameraman olarak davet etti, şirket çalışanı olan kadın öğretmenimin de benimle gelmesini söyledim, kadın öğretmen şirket sahibinin onu istediğini düşündü, neyse biletleri ben ödedim, her şeyi ben hallettim, geldik, adam bizi bir gün evinde ağırladı, sonra dönüş tarihimiz gelince birkaç hafta daha kalmaya karar verdik, adam bizi evine götürdü, ikinci grubu karşılamak için, ben rahatsız oldum, kadın öğretmenim de rahatsız oldu, çünkü adamın evindeyiz adam hocamla çok samimi bir şekilde konuştu, bu durum beni rahatsız etti, hatta hocama beğendiği ütüyü ona hediye olarak almış, kendine de almış, neyse yanında bana küçük bir hediye de vermiş, eve geldik, adam kendine aldığı ütüyü bir deneyeyim dedi, denedikten sonra kadın hocamı görünce, sen dene daha iyi anlayacaksın dedi, kadınların elleri farklıdır diyor, adamın gömleğini alıp ütülemeye başladı, tabi ki, O an çok sinirlendim ve kıskandım, yanından ayrılmadım, odaya girdiğimde neden ütüledin dedim, ne yaptığımı bilmiyor muyum dedi, kıskandığımı söyledim, anlattım, söylediklerimden dolayı sinirlendi, şimdi ne yapacağım onun gönlünü nasıl alacağım… aslında ona güveniyorum ama adamın öyle bir şey yaptırmasına gönlüm rahatsız oldu
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Senmi adamdan ilgi beklyrdun da ters yere gitti adam
Töbe töbe Kadını kıskandım diyorum hani Karı koca arasında olur ya adam karısını başka bir erkekle görür kıskanır bu da öyle bir kıskançlık
Yanı o kadının sorunu sen buna engel olamazsn senden sonra her türlü buluşrlar o yuzden sallama boş ver
Kadının gönlünü nasıl alacağım bana tavırlı gibiydi
Sadece konuş senn iyiliğin içn dedim falan fılan yoksa benı ilgilendırmez abla de geç sarıl öp oldu bitti
Kadını çok seviyor olmalısın
Çok hatta aşık bile olabilirim ona
Ama direkt bu şekilde ifade edersen kadın senden uzaklaşır
Offff nasıl telafi edilir
Galiba tartışırken kadında anlam verememiş olmalı hislerine
Bana güvenmiyor musun dedi beni en çok senin sözlerin yaralar diyor bana… o an öyle yapmalıydım ne diyecektim adama ütülemeyeceğim mi dedi. Bende kıskandım seni o an öyle görmek istemedim başkasının gömleğini ütülemen beni rahatsız etti dedim
Aranızdaki bağ kuvvetli demekki oldukça böyle cümleler kurduysa kadın seni önemsiyor
Çok kuvvetli ama bu olay yüzünden benden uzaklaşır mi bilmiyorum ben kadına dedim ki içimdeki hisleri sana karşı bir bilsen o da senden aynısını bir bilsen dedi.. kadına aşırı düşkünüm ve ona da söyledim kadın erkek farketmez seni kıskanıyorum diye
Bu cümlelere göre senden asla uzaklaşmaz duygusal bağda kurmuş seninle kesinlikle geri adım atmaz aslında birbirinize açılmışsınız bi anlamda güzel olmuş
Umarım ya yüzünü kapattı öyle uyuyor ona dedim ki benimle konuşmayacak mısın Şu an üzüldüğüm tek şey sabah namazını kaçırmak dedi seninle bir ilgisi yok dedi… kadına gerçek anlamda bir şeyler hissediyorum ve onu korumak istiyorum o onu çocukmuş gibi davrandığımı kendini koruyamayacağını düşündüğümü zannediyor
Yeteri kadar koruduğunu hissetmiş olmalı ama çocukmuşsun gibi ilgilenmeyi seviyorum seninle diyerek daha açık sözlü olabilirsin burada bana anlattığın gibi açık ol ona da
Bana karşı tavır sergilemesi beni çok derinden sarsıyor dün çok ağladım ve en sonda gidip ona söyledim o Ne yapsaydım adam bizi yemeye içmeye götürüyor tamam diyoruz o bir şey isteyince nasıl hayır diyeyim dedi o an yapılması gereken en doğru şey oydu bir an önce yarın olsa da gitsek dedi lütfen birbirimize destek olalım diyor… bi de kadın adamdan ne istese adam ben alırım diyor hediye olarak… ister istemez kadını kanatlarımın altına almak istiyorum korumak amaçlı
Umarım o ortamdan uzaklaşırsınız bi an önce ama adam şirket sahibiyse şirkette de o kadın arkadaşın çalışıyorsa gene aynı mevzular olabilir
Kadın benden yaşça büyük dediğim gibi bu sefer benim talebimle geldi yani ben şirket sahibine dedim hocamı da alalım diye… bunu hocam bilmiyordu sonradan öğrendi umredeyken.. normalde insan toplayıp o şekilde gelmesi gerekiyor bundan sonra bireysek asla gelmem diyor her neyse şu an yüzünü kapattı öyle uyuyor aşırı canım sıkkın onu kırmak üzmek istemiyordum kendimi ifade edemediğim için de ayrıca üzgünüm benim orada kızdığım nokta birinin ona emir vermesi ve onun da bunu yapması özellikle erkek biriyse
Şu an bence sorun yok dönünce buluşursunuz her şey normale dönecektir
Ne bileyim içim huzursuz bi kaç saat sonra uyanırlar sabah kahvaltısını bile ben hazırlıyorum sırf o hizmet etmesin diye adama bu sefer de izin vermem ona nasıl gönlünü alacağımı düşünüyorum o sözlerim belki onu çok kırdı sonuçta namus meselesi gibi bir şey
Bence o kadın da sana karşı seninle aynı hisleri paylaşıyor dönüş ne zaman bilmiyorum fakat biraz sabretmek kalıyor sana veya kahvaltıdan sonra odaya kapanmalısınız. Sana kırıldığını sanmıyorum çok fazla gönlünü alırsın kıyafetlerini katlarsın yatağını toplarken yardım edersin
Nasıl his hoşlanma mı?
Hoşlanıyor diye düşündüm ama yaşı kaç
44 falan ama aşırı tatlı minnak ve bazen de çocuk gibi o hallerine bitiyorum bazen böyle durduk yere işaret parmaklarımızı birbirine dokunduruyoruz.. ona olan ilgimi oldukça belli ediyorum elimde değil ve başkalarına hizmet etmesi beni sinirlendiriyor yapmak zorunda değil yani bu tavırlarım yüzünden onu bunaltıyor muyum bilmiyorum en korktuğum şey de bu.. ama dünkü olay da onu üzmek canımı sıktı ona güvenmediğimi düşündü
Nasıl vardın peki bu kanaate hoşlanmasına
Baya sahiplenmişsin kocası gibi davranıyorsun nerdeyse kadına ilginden korkmuş sıkılmış olsa senden çoktan uzaklaşırdı
Beni en çok senin sözlerin yaralar demiş bence senden hoşlanıyor bu cümle değerli
Uzaklaşamaz ki istesede😭 şu an birlikte bir yolculuktayız ve çok korkuyorum hepimiz evimize döndüğümüzde ya aramazsa.. bana değer verdiğini hissedebiliyorum ama bu olaylar yüzünden soğur mu bilmiyorum ve korkuyorum o an tepki gösterdiğim için pişman oluyorum onu üzmek istemiyorum bana insanların ne dediği değil senin bana dediklerin beni üzer dedi bide dün ama ben onun iyiliği için demiştim neden üzüldü ki?
Aynı şirkette aynı ofiste çalışmıyor musunuz?
Hayır benim ikinci gelişim ilk gelişimde para ödedim ikincisinde davet edildim sayfalarına iyi reklam yaptım güzel editler yaparım takipçisi çoğaldı çekimleri yapmam için tekrar davet etti şirket sahibi bende tabi Kadınsız gidemedim onu da alabilir miyiz dedim
Kadınla aynı şehirde yaşıyorsunuz ama haliyle dimi? Öğretmenim demiştin ne öğretmeni kadın?
Ben yurt dışında yaşıyorum. Ona mektup yazıp o kağıdı okutmayı düşündüm biraz çocukça gelebilir ama düşüncelerimi daha net ifade edebilirim diye düşündüm belki bu şekilde daha çabuk yumuşar sence?
Nereye gittin sana ihtiyacım var…
Kağıt okutmak saçma olabilir yapma bunu
Yüzyüze gelip açılmalısın daha etkili olur ama ne derece karşılık verir onu iyi anlayabilmek gerek
Daima beraber değilsiniz galiba onunla
Sen yurtdışında yaşıyorsan ne sıklıkla görüşüyorsunuz
Şu an beraberiz aynı evdeyiz
Şu andan sonra döndüğünüzde gene beraber olacak mısınız
İşte o zaman aramıza mesafe girecek ben yurt dışında o Türkiye’de ama normalde hep mesajlaşırız… uyanınca ne yapacağım bilmiyorum nasıl gönlünü alacağım acaba benden soğudu mu bunun düşüncesi de var bide o diğer adam da aynı evde mecbur onunla da muhatap olacağız kadının içinin rahat etmesini nasıl sağlasam
Kadın yatağından kalkarken terliklerini koy önüne yatağını toparla giyinmesine yardım et kıyafetlerine yardım ederken sesini çıkarmıyorsa hoşuna gidiyorsa iyi bir şey
Dün mutfakta bir şeyler hazırlıyordum yemek için o diğer odaya gidecekti bekle beni dedim bana dedi ki aklıma Cem karacanın bekle beni geleceğim şarkısı geldi sonra gel beraber dinleyelim dedi dinledim şarkı o kadar anlamlı ki sence bunu beni düşünerek mi dinledi
Oo güzel peki dinlerken aynı kulaklığı mı kullandınız detaylar daha önemli böyle durumlarda
o yere oturdu yatağına yaslandı bende tam arkasında uzandım Kulaklık yoktu
Temas etmeyi dene ufacıkta olsa bir müzik dinlerken veya kahvaltı hazırlarken eline dokun müzik dinlerken başını omzuna doğru hafifçe yasla hissettir kendini yapmıyor musun hiç bunu
Yapıyorum hep
Karşılık buluyor musun peki?
Evet hoşuna gittiğini düşünüyorum
Yanağından makas aldırmayı sevmez bende inadına yaparım gülerek yapmaa diye bağırır
Peki ne zamanlar beraber yüzyüze olabiliyorsunuz şu andan önce hiç yüzyüze beraber vakit geçirdiniz mi?
Bazen onu sinir etmek hoşuma gidiyor ona öyle davrandığım için onun da hoşuna gidiyor
Tabii ki 5 Yıldır neredeyse birbirimizi tanıyoruz
İletişiminiz güzel bence senden hoşlanıyor diye düşünüyorum
Görüşemediğiniz zamanlarda birbirinizle mesajlaşma tarzınız nasıl? Duygusal mı özlem içeriyor mu peki
Hımm evet mesaj attığımda seni düşünüyordum falan demişliği var
Detay veremeyebilirsin burdan daha fazla fakat 5 yılda en fazla yaptığın şey makas almak mı oldu? En aşırı en ileri gittiğin nokta neydi
Kadınla hep iç içeyiz sürekli sarılıp öperim şakalaşırız falan zaten bu hislerini ben daha yeni yeni fark ediyorum
Hislerin yeniyse ve daha da yakınlaştıkça tepkisi güzelse bence bu iyi bir şey. Sabah uyandığında mesela yanağından öpebilirsin veya mutfakta kahvaltı hazırlarken omuzlarıns masaj yapar gibi yap tepkisini ölç
Şu anda tam önümde, yüzünü bir şal ile örtmüş, onu görmemi istemiyor... Uyandığında ne yapacağımı gerçekten bilmiyorum. Şu anda bu durumda olduğu için kötü hissediyorum. Ona bunu söylediğim için üzgünüm ama bunu içimde tutamadım, beni yanlış anlamış olmalı, değil mi?
Senin kıskandığını düşünmüştür bundan yanlış anlaşılacak bir durum yok kıskanmak kötü bir şey değil
Ona onu kıskandığımı söyledim ve devam etti, "Evet, kıskanabilirsin ama madem beni düşünüyordun, alıp devam edebilirdin dedi." Bana, O an bunu düşünemediğim için aşırı pişmanlık duydum
Beni bu duruma sokmasaydın demiş hem davet ettin hemde adam asılıyor haklı. Gün içinde kadının yapmak zorunda olduğu şeyleri engelle veya sen yap belki de kadın seninle başbaşa olmak istiyordu ama adamla karşılaştı
Dönüşümüz 11 Ocak'taydı ama kadın ikinci grupla buluşmak için kalmak zorundaydı ve ben gidecektim ama sonra benden bir şey istedi. Benimle kal çünkü sen de gidersen bu şirket sahibiyle her yere gitmek zorunda kalacağız. Olan bu. Ben olmasaydım, şu an bu evde olacaklardı, yolculuklarda yalnız olacaklardı, iyi ki kaldım. Şu an adam diğer odada bende kadınla kadın hala uyuyor
Yalnız bırakma ikinci gruptan sonra ayrılalım dersin döndüğünüzde beraber 1 2 gün daha kalacak şansınız yok mu
Bırakmam. Dün adam kadına beğendiği bir ütü almış. Delirdim. Öfkeden böyle bir şey olabilir mi? Sonra kadın beğendiği bir gümüş kolye olduğu için nerede satıldığını sordu. Adam, "Ben alırım, sen bana bırak." diyor. Kadın ilk başta kabul etmedi. Sonra adam, "Ben senin abinim." Dedi. Bunu içten mi söyledi yoksa kadını teselli etmek mi istedi, bilmiyorum.
Kadına asılıyor yahu göz göre göre
İşte kadına da bu yüzden kızıyorum sonra bu adamdan hiç bir şey sormamam gerekiyor dedi bana… tabii ki sormayacaksın aşırı kıskandım ve bana tavır sergiliyor inanamıyorum ben onun iyiliği için tepki gösteriyorum
Arada ufak anlaşmazlık olmuş burdan dönünce bence başbaşa 1 2 gün daha kalmalısınız sorunlar çözülene dek
İmkansız o durum kalamayız :(((
Neden imkansız
Niye o an ütülemeye devam etti ki?
Başladığım bir işi bitirmeyi severim dedi bide
Kadın ütülerken diyor ki iyi seçim yapmışım.. o an aklıma gelen iyi seçim ütü değil kadındı
Kıskançlığını bi kenara bırak artık ütüden binbir çeşit düşünce çıkarma
Olan olmuş bundan sonra dikkat et
Evet unuttum o olayı… kahvaltı hazırlıyordum mutfakta mesaj attı bana canım kahvaltı hazır olunca O hocaya götür götürdükten sonra bana haber ver o zaman mutfağa geleyim diye tamam dedim kahvaltı yaptık tuhaf bi andı şunu yer misin bunu yer misin diye sordum tatlı tatlı cevap veriyor başını sallayarak hayır diyor.. konuşuyor benimle ama ben konuşunca ne desem ona yanımda şu an arabadayız
Bilemiyorum ne diyeceğimi mesajlaşma tarzınızı bilmiyorum ne kadar çok birbirinize yükseliyorsunuz bunları tek tek analiz etmek gerek yanlış adım atmamak için
Seninle özelden de konuşabilir miyiz ya bana bir çok konuda yardımcı oldun
Yazabilirsin elbette
Neler oldu
Kadınla aramız iyiydi o günden sonra hatta biz Medineye geçiş yaptık bizim oda üç yataklıydı bir kadının odası yoktu şirket sahibine dedi kiii Benim adım Nur o da Biz nurla aynı yatakta uyuruz dedi o günden beri aynı yatak aynı yastıkta yatıyoruz o kadar yakındık ki birbirimizeeee
Ama dün yine garip bir şey oldu bizim odadaki başka bir kadınla gece saat 11 gibi dışarı çıktık ona gel dedim ama gelmedi… neyse geri geldik bana tavırlıydı anlam veremedim neden öyle yaptı uyuduk gece yatısı uyandı öylece oturdu dedim gel uyu o da ben uyumayacağım öksürükten uyuyamıyorum dedi ben ısrar etttim gelmedi yanıma sonra çıktım odadan biraz hava almaya odaya döndüğümde uyuyordu benim geldiğimi duyunca yanına çağırdı uzandım ama yine mesafeliydi sabah olunca canının neden sıkkın olduğunu sordum seninle alakası yok falan dedi ama hissediyorum sorun olduğunu aramızı düzeltmeye çalıştım yanağından makas aldım çok ilginçsin dedi bana Sence neden böyle davranışları
Bence sorun yok aranızda sen üstüne çok düşüyorsun o da kaçıyor
Neden bazen bana soğuk oluyor anlamıyorum
Neyi kıskandın tam olarak
Karı koca arasında olur ya adam karısını başka adamla görünce kıskanır bende hocamı kıskandım
@Hjhgjjh niye o ütülememiş diye anladım JAJSJSJSKJWW
Ütületen senin kocanmi
Ya bizi umreye getiren şirket sahibinin gömleğini ütülüyor benim bayan hocam bende buna kızdım
Doğru bir şey değil kızmakta haklısın ama kıskanmakta haksızsin kıskançlik farklı bir şey
Bilmiyorum doğru kelime neydi ama kıskandım adamın gömleğini ütülediğini görünce
Heee haklısın tamam bu ne yakınlık ayol
@Didemcanmbn kadının gönlünü nasıl alacağım kadın ona güvenmediğimi düşündü
Güvenmedigini değil de vesveselere yenik düştüğünü nefsine kurban olduğunu açıkla ona
Umre demi oldu bu olay
Evet
Allah kabul etsin öncelikle neden evine gittiniz adamın
Otel ayarlamadı
Adam kim peki
Şirket sahibi işte bizi buralara getiren
Dini bütün birisimi hocaniz haram helale dikkat ediyor mu
Bi yanlışını görmedim ama kadınlarla bu kadar samimi konuşması beni rahatsız etti namahrem sonuçta
Çok doğru ve ev konusu çok garip
Neyse ibadet etmiş oldunuz sizde oralar çok güzel değil mi
Kadının gönlünü nasıl alacağım bu konuyu ona söyledim ve pişmanım üzdüm belki de onu
Hocam ben sizi sevdiğim için çok temiz kalpli birisi oldugunuz için sizden değil o adamdan korktum bu çiçek siz kadar güzel değil ama ben aciz bunu düşündüm deyip çiçek alın özür dilerim deyin
Canim sen bu adamdan mi hoslaniyorsun.
Adam benden yaşça büyük manyak mısın
Kiskandigin konu nedir peki. Anlamadim.
Kadını kıskandım kadından hoşlanıyorum galiba
Umrede dusunulecek seyler degil. Muslumanliginizi sorgulayin
Şeytan vesvesesi:((((
baska kadindan hoslanmak ne demek. sapikca.
Sen neden kıskandın
Kadını kıskandım kötü hissettim