Türkiye’nin büyük bir kesimi neden batıda yaşıyor?

Doğu madem çok güzel harika neden orada daha az insan yaşıyor?
Güncellemeler
1 yıl
Bence herkes yerinde kalmalı kontrolsüz göç dengeyi bozar ve doğu boş kalırsa o zaman orada ki yaşam ne olacak? Şimdi şöyle düşünün 1 köyü terk edip giderseniz ne olur? Orada hayat durur yaşam faaliyeti kalmaz ve çürümeye doğru gider.
Türkiye’nin büyük bir kesimi neden batıda yaşıyor?
Cevapla