- Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı.
1 yılOlur ama başladığı surdurebılen biraz nadir.
Buna olmaz diyen de tam aksi kadar fazla var.
Ben biraz da niyet ve istek kısmı olarak bakıyorum.
Eğer bir erkeğin tabi ki kızın içinde sakladığı farklı amaçlı bakışı varsa elbette bir yerde ortada çıkıyor.
Tıpkı yalanın sonsuza kadar yalan olarak kalamayacağı gibi.00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Aile & Toplum konusunda 550 cevap paylaştı. erkek top ve kız lezbiyen ise hiç problem olmaz. diğer türlü ben arkadaş ilişkilerinde mesafeli olunması taraftarıyım. sonuçta hormonal bir gerçeklik bar göz önünde
00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Tabii ki kız ve erkekten yakın arkadaş olabilir! 🤗 Öncelikle şunu söyleyeyim, arkadaşlık duygusu cinsiyete bağlı bir şey değil. Önemli olan karşılıklı güven, saygı ve samimiyet. İnsanlar hayatta birbirine destek olmak, dertleşmek ve güzel anılar biriktirmek için birbirine ihtiyaç duyar. 💛
Tabii ki bazı kişiler bu duruma farklı bakabilir ya da yargılayabilir. Ama bu, toplumun dayattığı tabularla ilgili bir durum. Eğer arkadaşlığınız karşılıklı olarak sağlıklıysa ve iki taraf da sınırlarını biliyorsa, bu bence çok özel bir bağ. 🌟 Unutma, insanlar her zaman konuşur, ama sen kalbinin sesini dinle! 🙏✨10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
128Cevap
Aile & Toplum konusunda 952 cevap paylaştı. Tabii ki, neden olmasın? Cinsellik kötü bir şey mi? Eğer ortada bir tecavüz ya da zorbalık yoksa, bir kadın arkadaşımın benimle imkânsız görünen bir yakınlıkta, samimi bir şekilde sevişmeyi düşünmesi ya da bunu hayal etmesi neden ayıp olsun? Ayıp mı gerçekten? Eğer öyleyse, neden? Hangimiz bir kadını ya da erkeği tam bir ahlak ve insani erdemler değerinde seviyoruz öyle ise hepimiz neden cinsellik içeren görselleri seyrediyor bakıyoruz hepimiz bu dünya ya Ahlaklı insanların yaptığı ahlaksız bir şeyler ile geldiğimiz gerçeği bizi neden rahatsız ediyor. Ben erkeğim ve doğal olarak da Anam kız kardeşim akraba ve hısımlarımdan hariç her kadından hoşlanmak benim yaradılış fıtratımda var olan bir durum engellerim ya da engelleyemem orası basit insan olup olmamak ile alakalı
39 Yorumla- 1 yıl
@olalaaa__ 😂
Gizli Üye(30-35)1 yılOlmaz. Olur diyenler neye göre söylüyor? İki yakın arkadaş masada oturuyor ve kız eğilirken frikik veriyor , hangi yakın erkek o an o duruma bakmaz Allah aşkına? Bakmayanlar erkek değildir net. Bunun karakterle alakası yok , erkeklerin yapısında var bu. Kimse sırf elit gözükecem diye burada he olur demesin. Hayatın gerçekleri var. Kadın vücudu erkek için cinsellik demektir. Yakın bi arkadaşı dahi olsa o hisleri devam eder.
57 Yorumla- 1 yıl
Bir erkekle bir kadının arkadaş kalamayışının benim açımdan tek bir sebebi olabilir: "Cinsel yönden açlıktır." Bana göre ise zihninde hâlâ cinselliği uzaylı yaşamı gibi, "Nasıl bir şey acaba?" diye sorgulayan bir kafa yapısı olabilir. Diyelim ki gerçekten aç kaldın; sonuçta "insan leş bile yiyebilir."
Neredeyse 15-20 sene hiç bozulmamış kız kardeş abi gibi sevgi saygı ile iş arkadaşlıklarım var. "Ulan hadi içinden dürtü oldu iç geçirdi ne var bunda" bu doğal değil mi illa üzerime mi atlması yatağa mı girmek gerekiyor. Eşlerimiz Annelerimiz kız kardeşlerimiz var Kadın değil mi bunlar çalışmıyorlar mı bir yerler de yok mu bunlar kadın Hamamında mi çalışıyorlar. Günümün en uzun saatlerini onlarla geçiriyorum. Bu kadar mı kontrolsüzsünüz bu zihniyete sahip arkadaş diye eşim ile size misafirliğe gelmek gerek
Cevap sahibi1 yılÇocukluktan beridir gelen arkadaşlıklar nispeten olabilir çünkü ona karşı cinsel haz genelde duyulmaz. Kardeş gibi hissettirir. İnsan kendi kardeşine de hissetmez neticede. Ama cinselliği uzaylı gibi düşünse de düşünmese de bazı şeylerin doğası vardır. Erkekler için cinsellik kadınlardan kat be kat daha elzem bi durumdur, şimdi bu kısımda feministler saldırmaz umarım. Sabah cinsellik yaşayan adam akşamına eski ihtiyaç seviyesine dönebilir. Yani sana kendi cinslerini anlatmam zaten saçma olacak. Ama bu durumu eleştiri olarak söylemiyorum , bu bi yaratılıştır. Akrebe neden sokuyorsun sen kötüsün diyebilir misin? Erkeğin de cinselliği ihtiyaç olarak görmesi o kadar normaldir. İşin hissetme kısmından bahsediyorum ayrıca , kalkıp herkese dalsın anlamında değil ( sitede çok IQ düşüklüğü yaşayan insan oldupu için sürekli alt açıklama yapma gereği duyuyorum :) ) . E şimdi bu açlığa sahip birisi gelmiş 25 yaşına , bi kadınla bi kızla arkadaş ne kadsr kalabilir? Mümkün değil arkadaşım , mümkün değil. Arkadaş arkadaşa cinsel olarak asla bakmaz iken bir kadın ve bir erkek arasında bu durumun olmaması imkansız. Tek imkanı da cinsel kimlik karmaşası yaşıyor olmasıdır. Evet o zaman kadına haz duymaz diyebiliriz. Dünyanın neresine giderseniz gidin kadın ve erkek yaradılışı böyledir. burada gelip de kim aksini söylüyorsa “bakın ben ne kadsr elit ve uygarım “ safsatasını bize yutturmaya çalışan biridir ssdece. Nokta :)
- 1 yıl
Yazımda bir çok canlı doğasında var olduğu gibi cinselliğin doğal bir konu olduğunu, 'iğrenç ve ahlaksız' olarak görülmesin de ki durum ve yanlışlığına dikkat çekmeye çalıştım. Sonuç olarak, cinsellik bir zihniyet meselesidir; kişinin bu konuyu zihninde nasıl şekillendirdiğiyle ilgilidir. Bazılarına 'sapık' dememizin sebebi de tam olarak bu zihniyet farklılığıdır.
Cevap sahibi1 yılKatılıyorum evet
- 1 yıl
Mesela gizli üye olsanız da Bayan olduğunuz varsayarak bir insan gibi bir karşı cins olarak arkadaş samimiliğin de size " Kız bugün her günkünden daha bir ne güzel görüyorsun çok yakışmış bu makyaj, saç modeli ve giysiler " desem bu sözün içinden dileyen dilediği zihniyeti ve tınneti kadar anlamlar çıkartabilir. Bindiğimiz Arabalar kullandığımız telefonların gelişmişliği kadar gelişip ilerleyemedik
Cevap sahibi1 yılBu söz kişilerin arasındaki iletişim şekline göre değişir. Her zaman masum da değildir her zaman art niyetli de. Ben kadın erkek arkadaşlıklarının belirli bir seviyeye kadar olabileceğini ancak kanka , panpa, seviyesinde asla olamayacağını düşünüyorum. Her şeyin bir doğası var. Bizim aksine varan düşüncelerimiz bu doğayı asla değiştirmeyecektir.
Kadınlarla erkekler arkadaş olabilir ama koşulu var.
Olamaz diyenlerle olabilir diyenlerden arkadaş olmaz. Sonuçta olamaz diyenler karşı cinsle arkadaş olmamalı, sadece olabilir diyenler buna uygun. Bu kadar da basit.22 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılYa şimdi yanlış anlaşılcam ama yakın olunmamalı arkadaş boyutundan bir üstünr çıkınca erkek kıza duygu besliyor sevgiliden farksız oluyor bazen. hani çocukluk arkadaşı kuzeniyse onuda abartmamak şeklinde yakın arkadaşım kardeşim diyebilir ama çok görüyoruz kardeşim dediği erkekle sevgili olanları lütfen kızlar biliyoruz birbirimizi.
05 Yorumla- 1 yıl
Sanki kızlar beslemiyor hemen erkekler Allah'ım yaa
Cevap sahibi1 yıl@anonkalsakiyi genelde demek istedim ve öyle zaten kızlar bir erkeğin yokluğunu kolay doldurabilir ama bir erkek zor doldurur çünkü türk erkekleri her kıza okey kafadalar
- 1 yıl
Ben öyle değilim ve yerini doldururum da ama ben düzgün sevmek istiyorum o yüzden
Cevap sahibi1 yıl@anonkalsakiyi ben o sen demedim genelleme yaptım
- 1 yıl
Biliyorum anladım iyi cevaplar
1 yılHer seferinde aynı cevabı veririm ben bu soruya. Kadın ve erkek yakın arkadaş olmaz, nokta. Olabilir diyenlerle de sevgili olmam doğrusu. Tek yakın arkadaşım da dostum da sadece evlilik yapacak kadar çok sevdiğim sevgilim eşim olur.
10 Yorumla
1 yılErkekler bu işi beceremiyor... oyun bozanlık yaparlar mutlaka
50 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 440 cevap paylaştı.
1 yılOlmuyor arkadaşlar olur demeyin ateşle barut misali arkadaşm diyorsun ama illa ki yakınlaşma oluyor
531 Yorumla- 1 yıl
Tabiki beyefendi herkes kaynaşsın bu bizi ilgilendirmez 😂
- 1 yıl
Uza ergencim uza
- 1 yıl
Sen nasıl bir trolsün ya den gesiz
- 1 yıl
😂😂😂😂😂
- 1 yıl
İlla yakınlaşma oluyor derken.. tecrüben var sanırım 😂
- 1 yıl
Duygusal yakınlaşma genellikle böyle olur bence arkadaşlık ilişkilerinin zedelenmemesi için buna izin verilmemeli ya da görüşmeye devam edilmemeli.
- 1 yıl
Kızım oldu mu olmadı mı onu söyle 😂
- 1 yıl
Olmadı oğlum oldu mu
- 1 yıl
Yavrum ne edebiyat yapiyon iki saat 😂
- 1 yıl
Öffff be tamam
- 10 ay
Sabah ki ilk yorumlaşmalarımız aklıma geldi:)
- 10 ay
Neden 😂herkese anladığı dilden sözlük oluruz ne yapalım efenim.
- 10 ay
Öfff nereden bildirim attınız şunu yine sinirlendim 😂neyse ki defolup gitmiş ruh hastası
- 10 ay
😟
- 10 ay
Anlamadım ama ben ne demek istediğinizi 🙄
- 10 ay
😬ahh🤦
- 10 ay
Kız ve erkekten yakın arkadaş olur mu? sorusu ve sizin cevabınız ve yukarı sorunuz altında ki yorumlaşmalarımız aklıma geldi demiştim:)
- 10 ay
Evet kız ve erkek yakın arkadaş sorusunu özel hayat için yorumladım ama buradaki muhabbetlere aklım mantığım yetmediği için 😂
- 10 ay
Estağfurullah 👌😂
- 10 ay
😊😀.
- 10 ay
Nerden hortladiniz ya
1 yılBazen kimseye anlatamadığın bir şeyi tanımadığın bir kıza veya erkeğe anlatmak zorunda kalırsın ve rahatlarsın :)
31 Yorumla- 1 yıl
Gerçekten tanımadığın yargılamadan dinler iyi gelir
1 yılHayır farklı cins arkadaş olamaz her türlü bir cins diğerine zamanla farklı bir gözle bakmaya başlar ve açılmak için ya da niyetini gerçekleştirmek için doğru anın gelmesini bekler
10 YorumlaAradaki mesafeyi korur samimiyete ihanet etmezler se olabilir , ikiside sağlam karakterli olmalı.
20 Yorumla
1 yılolur. arkadaşlığın cinsiyeti yoktur. bizim türkler biraz geri kafalı olduğu için bazıları kabullenemiyor🙄
20 Yorumla
1 yılAslaaaa asiri cirkinn ya da fiziksel bir engelin falan olmali ama çirkinlik öyle böyle değil hiç bir şekilde cinsel cdkim olmicak kadar yoksa iki taraftan biri mutlaka bozuyor
00 YorumlaBir tane erkek arkadaşım olsun isterdim ya benden büyük falan
Ama nedense sonradan başka bişeye meyilliyor şu erkekler
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBenim olan birşeye kimse dokunamaz. şimdi birisinden hoşlanıyorsam bu çocuk başka kadınlarla sohbet ediyorsa hadi ordan gitsin , defolsun , sohbet etmeye devam etsin artık ex olmuş olur. Bende yeni nex bulurum problem degil 😃😃
10 Yorumla
1 yılBenim hiç yakın bir erkek arkadaşım olmadı ama olur bence, neden olmasın ki?
20 YorumlaBenim var çok yakın olduğum erkek arkadaşım birşeylee paylaştığım
24 Yorumla- 1 yıl
Ne paylaşıyorsun 😂
- 1 yıl
Senos arkadaş olabiliriz
- 1 yıl
🤮🤢
u 1 yılOlunabilir aslında ama kadınlar arkadaşlık sınırını daha iyi koruyor erkeklerden
21 Yorumla- 1 yıl
Erkekler güzel görmediği kişiyle arkadaşlık kurmaz zamanla da görüşleri değişir
1 yılOlmaz degismez bir kuraldir. En yakınım dedigin erkekle kızı bi odaya koy 1 saat icinde cocuk çalışmaları başlar
00 YorumlaErkekle kadın arkadaş olamaz çünkü erkeğin hormonları en ufak bir ilgide sapıttırıyor sonunda arkadaşına ilgi duymaya başlıyor
00 YorumlaKızın erkek arkadaşı olmamalı ki
Sevgilim benle sevgiliyken beniml
Erkek arkadaşı vardı sırf onun için ayrıldım00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. İkisinden birinin arkadaşlıktan başka niyeti varsa olmuyor iki tarafta birbirinin tipi değilse belki
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 611 cevap paylaştı. Olur olmasinda da en sonunda illa ki biri duygusal olarak daha yakın olmak ister bu da bozar arkadaşlıgı
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 983 cevap paylaştı. Eskiden olsa çok güzel methiyeler dizerim nasıl olunuyor diyerek buraya ancak olmadığını yaşayarak öğrendim
00 Yorumlaİş arkadaşı olabilir, onun dışında yakıj arkadaş olamazlar. Şlla birbirlerini cinsek yönden arzularlar
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılYani günümüzde birçok insan olmaz desede bence kesinlikle olur. Bence erkeklerle kızlardan daha iyi anlaşabiliyoruz. Bazı erkekler bizi çoğu zaman kızlardan daha çok anlıyor.
10 YorumlaOlur diyenlere bakmayın olmqz arkadaş olmaz ol mqzzzz 😅
10 YorumlaOlur bence her iki taraf da kendini bildikten sonra neden olmasın ki
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 6,8b cevap paylaştı. Hem de çok iyi olur. Harika bir arkadaslik yaşanır.
10 YorumlaOluyo valla bacıgardaşımla iyi anlaşıyoz asdasdaçösda
00 YorumlaOlur ya ama şöyle bir şey var hemcisinle olan sevgiden bir tık daha farklı oluyor aradaki şey
00 YorumlaOlllmaaazzzzz burada çok örneği var sonu hep yatak.
00 YorumlaNicki ilk göze carptiginde beyaz sakal die okudum ya lan :D
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 474 cevap paylaştı.
1 yılKız arkadaşım olsa akşama kadar nude isterdim
00 Yorumla
1 yılOlmaz yakın arkadasim asla yaomaz kardesim dedigim adam bana yan gozle bakti mesela
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 790 cevap paylaştı.
1 yılYakınlık derecesi de önemli tâbi. O denge korunabilirse bence olabilir.
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı.
1 yılAyarı önemli. Çok aşırı samimi arkadaş falan olunmaz kimse kendini kandırmasın.
00 Yorumla Bu soruyu bende sormustum cok az cevap gelmisti cok ayrimci bi platform burasi
00 Yorumla
1 yılKardeş ise olur. Onun dışında uzun vadede sıkıntılar çıkar. İki taraf da üzülür
00 Yorumla
1 yılArkadaş olunur da, yakınlık derecesi tartışılır. Çok yakın, samimi olunmaz bence.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı. Kesinlikle olmaz. Arada illa bir çekim oluşacak diye değil. Olusmayabilir. Ama yine de olamaz
00 Yorumla
1 yılOlur, ama iki tarafın da niyetinin aynı olması gerekiyor.
00 YorumlaOlmaz olur diyen net karaktersizdir
Bir insanın karşı cinsten tek arkadaşı eşidir
00 Yorumla
1 yılKendinizi kandırmayın olmaz barut ve ateş samimi olamaZ
00 Yorumla
1 yıl10 yıllık arkadaşım bana açılana kadar evet derdim artık hep bir mesafem var ne yazık ki.
00 Yorumla
1 yılOlmaz. Güveniyorum diyenlerde Kendinizi yatakta görürseniz şaşırmayın niyeti arkadaşlık olan her erkekten 9 u aklından geçirmiştir arkadaşı ile sevişmeyi zaten erkekler güzel bulduğu kadınlar ile arkadaş olur ki hep açık bir kapı olsun
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 797 cevap paylaştı. kesinlikle olur olmaz diyenler insan ilişkisi ve diyologlarında başarısız olan evrimi gerçekleşmemiş canlıdır.
00 YorumlaGerçekten olur ama bunun bir sınırı var çünkü arkadaşlıktanda her an çıkılabilir hele hele şöyle bir devirde hiçbir şeyin anlam ve önemi olmadıgı sadece sınıfsal durumların konuştugu çıkarcı insan ilişkilerinde
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılOlmuyor bir erkek komşuluk bile yapamayip komşunun karısına bile sulanirken bunlardan insanı duygularini beklemek zor.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılOlmaz olmuyor, arkadaşım sandığım tüm erkekler sonra niyeti bozdu evli olanlar bile daha sonra yavşadı o yüzden erkekten arkadaş olmaz
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılOlmaz. Uzak olur ama yakın olmaz. Tecrübeyle sabit.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılErkeklerden olacagini sanmiyorum. Arkadas evet ama yakin arkadas hayir :)
10 Yorumla
1 yılŞu ilkel örümcek kafadan çıkın artık ya kadınlar ve erkekler aynı dünyada yaşıyor birbirlerine maruz kalıyorlar sürekli arkadaş da olabilirler yakın arkadaş da
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılOlmuyor maalesef abi diyip konustugum adam bile beni... kalkti bu siteden^
00 YorumlaTabii ki kız ve erkek arkadaş olabilir 5 senedir yakın olduğum bir arkadaşım var hiçbir kötü yaklaşımı olmadı eğer sizin arkadasınızında olmazsa o arkadaşlık sürer gider
00 Yorumla
1 yılAteş ile barut yan yana duruyor mu hiç patlamadan gördün mü hayatında. Bu da öyle bişey işte işin sonunda ya kız ya erkek ikisinden biri mutlaka birlikte olmak istiyor.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılOlmaz... Sadece söylenmemiş sözler yapılmamış eylemler kalır...
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılKişiye bağlı ancak kanka ayağına yürümeye çalışan çok oluyor
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılOluyor da sonradan aşık oluyorum olmuyor sonu kötü bitiyor
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılOlabilenler vardır mutlaka ama yok yani olmuyor bir müddet sonra aşık olduklarını açıklıyorlar
00 Yorumla
1 yılEvet olur neden olmasın ama sevgilin varsa bu konulara daha dikkatli olman gerekiyor ve mesafeni koruman gerekiyor
20 Yorumla- Devamını Gör (195)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer