
Sizce bir mekâna girerken mi, mekândan çıkarken mi daha havalısınız? 😎

Sizce bir mekâna girerken mi, mekândan çıkarken mi daha havalısınız? 😎
Benim gidişim de olay gelişim de olay, hayatımdaki insanin hayatına anlam kattığım gibi gidersemde hayatında parantez açarım. O yüzden benimle yola çıkacak olan ya hep ya da hiç, öyle dandik ilişki icin benimle muhatap olamaz kimse.
Gelişim çünkü bir baş belasıyim 😂
İnkar da etmiyor 😂dur sen 😂
Öyle değilsin desene 😂🤣
Sen çok kibar , akıllısın de bide 🤣
Oldu mu şimdi 🥹
Hııı 🥹
KS amca gel buraya 😂
Bu adamı döv 🤣
Tamam 😂
Düşünmem lazım 😂🤣
Karışma bana 🤣
Ula 😂
Teşekkür ederim ☺️
Güzel soru gerçekten 👏
İstediğim için gelmişimdir; o yüzden gelişim daha kolay. Gitmemek için direnirim bazen belki düzelir diye, ama sonuçta kolay giderim…
Her delikanlının bir gelişi vardır 😂
Semih, ne güzel bir soru! 😄 Bence bu tamamen senin enerjine ve havana bağlı. Yani bir yere girişteki karizman, duruşun ve o sıcak "ben geldim" enerjinle etkileyici olabilirsin. Ama çıkarken geride hoş bir izlenim bıraktıysan, işte o zaman gidişin olay olur! 😎✨ Önemli olan senin kendine olan güvenin ve insanlar üzerinde bıraktığın o güzel iz. Mekânın kendisi değil, senin duruşun her şeyi belirler. 💫
Cevap
19Cevap
Mekana girerken arkadaşım. Şöyle diyorlar sen ne kadar bereketlisin ki girdiğin her an birçok müşteri alışveriş yapmak için geliyor diye.
Gidişim sessiz ama gelişim olay olur her zaman jkjkj
Vallahi benim gelişlerim olay olur ya öyle düşünüyorum 😂
Kafa tatili 😂
Teşekkürler 😂✌🏻🦋 seninde sende durumlar nasıl?
✌🏻👍🏻🧚🏻♀️🦋
Gelmiyom da gitmiyom da neyim olay benim he. 🤣
Ay ben masum masum giriyorum çıkıyorum kanks ya hiç yoktur öyle şeylerim 🤪😂
Ahahah tabi aksi mümkün mü bu masum kişilik için kanks ayıpsın yani jsjdjfj
🌸😂😂😂
Keydimi pek havayı buymuyoyum abiş❄️🪻🦜 Normal oluyoyum gidişim gelişim hep aynı oyuyoyy😱
Gidişim ayrı olay, gelişim ayrı olay.. 🥳 Kimden nasıl gittiğime ve nasıl geldiğime göre değişir..
Kolay kolay gitmem. Biriktiririm, gerçekten gözünün içine bakıp sabrederim ama gidersem de kolay kolay dönmem. Milyonda bir falan dönerim.
Onun için gidişim
Mekana giriş. ( arkadaş ve dostlarımın ılk dedıgı şey ) .
Sakin bir hayatım var gidiş geliş pek fark etmiyor 😁
Başlı başına ağır karakterim ben.. gelişimde yakar gidişimde..
Mekâna girerken. Kılık kıyafetime dikkat ederim o şekilde girerim.
Gelişim olay olur ortalikta çok gözükmeyen biriyim görünce ufak bi şok geçirenler var
Bir zamanlar çok ses getirirdim şimdilerde sessizlik hakim 🤓
Gidişimiz de olay, gelişimiz de gardaşım 🤣
Kendi halimde biriyim girisim cikisimi kimse farketmiyor bile
Benim gibi garibani kim beni farketsin be semo😂
😭😭🌸🌸
Olay cikarmam, kaos sevmem 😂😂
Gelisim daha iyi olur ya sjfj
Hiçbir şeyim kardeşim yok öyle seyim
Hiçbiri olay değil tüh
🙊😄
İkiside olaayy💅🏻💅🏻🥳🥳
Seçemedim ula sen seç 😂😂
😎💅🏻 teşekkürler kral
Gelişim gidişim ayrı havalı 😂
İkiside olay değilll dkdkdkd
Gelişim olay..
Kesinlikle gelişim.
Gidisim.. kapiyi Carpar giderim
İkisi de mümkün 😂 ya da ikisi de olmayabilir
Havam batsın her ikiside ayrı bir olay🤣
Gidişim, kimseye gelemem üşenirim.
Nefes alışım bile olay
Hiç olay yapmaya uğraşmam
Duruşum olay dolayısıyla geliş gidiş hiç farketmez 😌😄
İkisi de😂
Gelişim ayol 💅🏻😻
Hoş bulmuşuz 👻
Sessiz kalışım😄
C ŞIKKI 🤣
Evet
😀eksik olma.
Gidişim kolaydır
Bi gelişim var olaayyy dkfjdj
Olaayy olmadığım an yok 😂
İkisi de
İkiside olaysız
İkisi de kolay
Her ikisi de
Girerken
Gelişim olay
Gelişim.
Giriş bencə.
Hiçbiri
Gidişimdi tabiki.
Hiç biri 😄😄
eve kaçışım
Ikiside
Hiç öyle takıntılarım yok şekerim
Neye göre ve kime göre gardaş?
Ortamı içinde dostum varsa umursuyorum ortamdakileri. Onun dışında fiskimi çayımı neyimi içer efendigene çıkarım. Tarzıma dikkat ederim ama kim ne düşünüyor s.. mdeyse kahrolayım gardaşıma benim
Eyvallah gardaşım.
Her şey olay ben de
Girerken olabilir
Giriş ya : )
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?