Güncellemeler
1 yıl
Alan olur mu derken evlenir mi demek istedim. Be skurus param yok.
Güncellemeler
1 yıl
Mal varligim yok. Sifir liram var ve kredi cekme imkanim da yok.
cocuklarimi buyuttu is sahibi yaptirdim, evlendirdim, ve ikisine birer ev, bir ortak ev ve ortak yazlik biraktim. Kendime ait hicbirsey yok, suanda ortak biraktigim evde kaliyorum. Ben bu saatten sonra bir arkadas bir muhanbbet ariyorum ve kimseye yuk olmamak icin hayat arkadasi kalan omrum icin. Sizce bu yastan sonra , bes kurus parasiz beni alan cikar mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
sizin yaşlardaki abiler nefes alsin yeter diyo zaten
yavrum, zaten bizim yaslarda baska birsey aranmiyir. Iki soz sohbet, yalnizlik zor
eh o yüzden onlara pekte gerek yok. 50 kusur yaslarinda evi arabasi azicik parasi olmayan kendine bakamayan adama da gitme bi zahmet
Olur neden olmasın
Bence şansın daha yüksek hatta
Olur para diil her şey
sansim nedne yuksek
Mutlaka olur. Ama dikkat edin mal varlığınıza göz diken de olur.
mal varligimin olmadigini yazdim. Hic bes kurusum yok.
Ozaman gönlünün kıymetini bilecek biriyle beraber ol.
iste bu yastan sonra bes parasiz biriyle evlenmek isteyen olur mu onu bilemedim
Önemli olan para mı mutlu olmak mı hayatın geri kalanını beraber geçirmek mi? Emin olun var. Denk gelmek önemli.
Abla senin yerinde olsaydım huzurevine giderdim orada benim gibi insanlar olacağı için yalnız olmazdım hem de ihtiyaçlarmi karsilarlardi
55 yasindayim daha yavrum :) ne huzur evi..
Abla çocuklardan sana hayır yok bal senin etini kemiğini somurmusler en azından orada hayat arkadaşı da bulursun
Sanalda hayat arkadaşı arama abla hepsi sapik
yok yavrum, hepsine ben verdim cocuklarima. Onlar beni somurmedi:) ben gorevimi yaptim, yok sanalda aramiyorum yavrum, farkindaydan gizli soruyorum.
Çıkar tabii ki
Sen nereden olduğunu da yazsaydın buradan bile biri çıkardı
Kendinizi garanti altina almadan evleri vermeniz hata bence
yok yavrum. Bir evi her ihtimale karsi, eger evlenmezsem yeniden omur boyu oturacagim sartiyla onlara verdim. Digerleri onlarin. Sadece bir ev icin bunu yaptim. Yani garantiye aldjm kendimi.
Mantikli olmus o zaman
Maasiniz da varsa neden olmasin biriyle hayatinizi surdurebilirsiniz
Senin isteklerine benzer istekleri olan birini bulursan bunu sorun edeceğini sanmam
Niye malmisin sen ortak evi alsana üstüne niye beş kurussin kalacan
ortak evde eger evlenmezsem yeniden, olene kadar yasayacagim. Anlasmamiz bu yonde.
Kim yazdı lan bu kuralı al rvi hayatını yaşa
yavrum bu kurali ben yazrim.. once cocuklarim, zaten mali mulku yillardir disimle tirnagimla onlar icin biriktirdim. Gelip biri parami yemeye calismasin diye bu yonde karar verdim
Nasıl yaptin
neyi nasil yaptim
Bu kadar evi
yazlik kendi baba mirasim. digerlerini de tutumlu olarak birikim yaparak aldim. Hrpsini cocuklarimin uzerine yaptim. Yani anne olarka ben elimden geleni yaptim diye dusunuyorum ve artik boyle bos beles oturup cocuklarinin evliliklerine bakan biri olmak istemiyorum. Torunlarima da bakabilirim, ama daha fazla fedakarlikta yapmak istemiyorum. O yuzfen acaba evlensemmi yeniden diye dusunmeye basladim. Ama beni bes parasiz bu yastan sonra kabul eden olur mu bilemedim
İki evi biriktirerek alamazsin
Keşke kendinize de bişeyler bıraksaydınız
Bir evi her ihtimale karsi, eger evlenmezsem yeniden omur boyu oturacagim sartiyla onlara verdim. Digerleri onlarin. Sadece bir ev icin bunu yaptim. Yani garantiye aldjm kendimi.
Peki artık evlenmek mi istiyorsunuz
cıkar niye cıkmasın 2nci baaharını yasarsın
hayirlisi
her şey paramı yapma lütfen
Merhaba
Konuşalım mi
Saçmalık hocam.
Sen yaşlarda biri olur illaki
Her zaman birileri olacaktır
İllaki çıkar abla
Neden olmasın