Evli ve bana bağıran, sapkın patronumu özlemem normal mi psikolojik vaka mı?

5 ay zamanımız geçti, her gün gördüm ettim. Başta hiç hoşlanmıyordum zampara olduğunu karısını sürekli aldattığını öğrenince heycan istedim. Adam mimar ama aşırı zengin şirketi büyük. Neyse sonra hisler oldu iş yerinde mesai de onu çağırır gibi oldum oda baya heyecan yapmıştı. Sonra benim mesai de peşimden geldi ben başka yöne gittim bağırdı herkes içinde delirdi ama gel gör ki hislerim değişmedi müdürün karısıyla yakın oldu onla ortadan kayboldu. Adam ne yaparsa yapsın özlüyorum ya. O zaman fake hesaptan takip ediyordu biyografi ye güzel şeyler zaman alır dedik zaman güzel şeyleri aldı yazmıştı ama giremedi yeni fake hesap açtı bu sefer biyografi ye Bazı insanlar birbirine aittir hiç kavusamasalar bile yazmış takip ediyor yazmak istemiyorum ama özlüyorum ne yapıcam deli miyim ben

Evli ve bana bağıran, sapkın patronumu özlemem normal mi psikolojik vaka mı?
Cevapla