Anneannemler ve annem benim hayatıma çok karışıyor?

26 yaşıma girecem yakında ve almanyada yaşıyorum ve bizim ailede akraba evliliği meşhur yani nerdeyse herkes öyle. Benim türkiyeden sevgilim var sosyal medyadan tanıstık 6 sene önce. Annem ve babam biliyor ve çok karşılar hatta babam sevgilimle tanışıcam tek diyip buluşmada hoş bakmıyoruz sen yoluna bak dedi ve cafeden bana kalk diyip onu orada bıraktık. Benim için toplam 6-7 saat yol çekti. Neyse şimdi bizimkilere uzun zamandir konuyu açmadım ama ayrılmadığımızı o zamanlar söylemiştim. Annem kanserdi diye bu sene gitmedik ve bende üzülmesin diye hiç sevgilim hakkında konuşmadım. Şimdi anneannem bizi bi akrabaların oğullarını nasıllar evlenin diyip duruyor. Hala eski kafadalar. Dayım bilene he desinler ben ayarlarım diyor. Annemde güzel olurdu ama nasip kısmet diyor. Durduk yere anneannem bana bulaşıp duruyor ölmeden evlendiğinizi çoluk çocuğunuzu görsek diyip duruyor. Sohbet etmekten artık nefret eder oldum. Ben okulumu uzatmak zorunda kaldım ve annemin hastalığı ağır geçti 7/24 başında bekliyorduk ailecek. Geceleri rahtsızlanıyordu diye arada başında nöbet tutuyordum. Evlenmek istiyorum zaten sevgilim hazırda ama okulum bitmedi ve burada annemin bana ihtiyacı var. Sevgilimin ailesi zaten beni seviyor kabullendiler direkt. Bugün yine konu açıldı. Töbe töbe anneanne yeter artık dedim. Eve geldik benim makyajıma takıldı sen gözüne bir şey mi sürdün dedi. He dedim. Sen kendini böyle güzel olucağını mı düşünüyorsun diye cümle kuru bi sinir geldi odadan çıktım. Ya tesettürlü değilim diye sürekli konuyu açıyor. Muhafazakar ailede büyüdüm herkes tesettürlü sayılır kadınlardan. Ben dar giyinmiyorum uzun bol giyiniyorum. Abdestimde namazımdayım çok şükür. Uzun süre camiilere gittim ve hala kandillerde falan gidiyorum ve özel günlerde yasin de okurum ramazanda da orucumu tutarım. Yani farzlarımı yerine getirmek için çabalıyorum. Benim üstümdeki baskıları anlamıyorum. Anneannemleri doktorlara da götürüyorum dayım ve annemin vakti olmayınca ve bir şey olduğunda ilgileniyorum. Neden sürekli "iyi niyetle" hayatıma karışıyorlar anlamıyorum. Ne yapmam gerekiyor? Sizce ben mi faza abartıyorum normal mı bu durum?

Anneannemler ve annem benim hayatıma çok karışıyor?
Cevapla