Eski isyerine geri donmek sizce kotu bir durum mu?

2 sene once istifa etmistim. Kotu ayrilmadim. Ama mutsuzdum. Ayrildiktan birkac ay sonra beni geri cagirmislardi, gitmemistim. Ben o isyerinden sonra uzun sure bir dikis tutturamadim. Şu an issizim. Ve yine beni geri cagiriyolar. Tukurdugumu yalamak istemiyorum ama geri donsem mi diye dusunuyorum. Sizce ne yapmaliyim?
Eski isyerine geri donmek sizce kotu bir durum mu?
Cevapla