Bebeğimizi kaybedeli üç ay oluyor ama eşim çok üstüme geliyor?

Bende acı çekiyorum. Onun yanında oldum teselli ettim o süreçte kendi acımı yoğun bi şekilde bastırdım yanında olabilmek için ama, bu defa o biraz toparladı ben çöküşe geçtim son zamanlarda ve eşim anlayışla yaklaşamıyor. Onun durumunu da anlıyorum ama gerçekten dayanamıyorum acımı yaşamak istiyorum izin vermiyor napıcam Allah aşkına
Bebeğimizi kaybedeli üç ay oluyor ama eşim çok üstüme geliyor?
Cevapla