Yeni evliyiz, eşim maaşını aldığını söylemedi. Ona kırıldığımı söylemem yanlış mı?

Güncellemeler
1 yıl
Sizde aile bağı diye bişey yok karı kocanın birbiri hakkında herşeyi bilmeye hakkı var arkadaş değiliz farkındaysanız karı kocayız boş yapanlar defolup gitsin yorumumdan
Yeni evliyiz, eşim maaşını aldığını söylemedi. Ona kırıldığımı söylemem yanlış mı?
Cevapla