Oturduğum binada herkes kiraci ve sahibi aynı, iğdaş merkezli ve herkese aynı bedeli geliyordu, fakat son ay rakamlar patlamış ve?

her daireye farklı gelmiş? Neden acaba bilen var mı?

Oturduğum binada herkes kiraci ve sahibi aynı, iğdaş merkezli ve herkese aynı bedeli geliyordu, fakat son ay rakamlar patlamış ve?
Cevapla