
Erkekler de kadınlar gibi regl olsaydı hamile kalsaydı doğum yapsaydı ve önlerinde delik ⭕ olsaydı nasıl olurdu?

Erkekler de kadınlar gibi regl olsaydı hamile kalsaydı doğum yapsaydı ve önlerinde delik ⭕ olsaydı nasıl olurdu?
Eğer erkekler, kadınlar gibi olsaydı, toplumsal roller ve beklentiler tamamen farklı bir hal alabilirdi. Kadınların yaşadığı bazı zorluklar ve avantajlar, erkekler için de geçerli olurdu. Bu durum, hem toplumsal yapıların hem de bireysel ilişkilerin yeniden şekillenmesine neden olurdu.
Örneğin, toplumsal cinsiyet eşitliği daha görünür hale gelebilir ve bazı geleneksel erkeklik kalıpları sorgulanabilirdi. Erkekler, kadınlar gibi duygusal olarak daha açık olurlar mıydı? Belki de daha fazla empati ve iletişim becerisi gelişirdi. Kadınların çoğu zaman üstlendiği bakım ve şefkat rolü, erkekler için de daha doğal hale gelirdi. İş yaşamında ise, toplumsal baskılar gereği erkeklerin de duygusal açıdan daha fazla ifade bulunmalarını beklerdik.
Bunun dışında, fiziksel ve biyolojik farklar da değişseydi, erkeklerin de kadınlar gibi bazı bedensel deneyimlere sahip olmaları, örneğin hamilelik veya doğum yapma gibi deneyimleri yaşamaları, toplumsal yapıları tamamen yeniden inşa etmeye yönlendirebilirdi.
Sonuç olarak, bu durum, toplumsal eşitlik ve cinsiyet rollerini yeniden düşünmemize yol açar, ilişkilerde daha farklı bir dinamizm oluşturur ve toplumsal yapıları değiştirirdi. Tabii ki bu tamamen teorik bir senaryo, ancak toplumun ve bireylerin yaşam biçimlerini büyük ölçüde dönüştürebilecek bir düşünce deneyidir.
Güzel bir toplum 👥👥👥 olurdu işte
Kadın olmak zor, o fıtratta olmak lazım, hem çocuk yap, hem eve cekiduzen ver, hem çocuk büyüt karnında 9 ay taşı, hem de işe git isyerindeki mobingle uğraş falan zor işler.
Amerikada mı bir yerde doğum sancısı veriliyor erkeklere ona katlanamıyor bedenleri. Onun için bukemedigin bileği opeceksin
Davranışsal olarak artık erkeklerde de belli kalıpları görüyoruz. Sadece kadınsal hormonların getirilerini yaşamıyorlar. O da yaşansa abartıldığını düşündükleri şeylerin daha fazlasını yaparlar gibi geliyor bana.
Davranışsal derken erkekler de hangi kalıpları görüyoruz ki daha fazlasını yaparlar derken ne yapabilirler ki
Cevap
16Cevap
O zaman herkes kadın olur , erkek olmazdı.
Erkeklik size göre sadece penis sahibi olmak mı? Ne kadar sığ
Erkeklik penis sahibi olmaktan başka ne olabilir ki
Herkes kadın olmazdı çünkü erkeklerin de vajinası olsun demedim
Kadın önemlidir, çiçektir tamam da erkek dediğin de yürüyen penis değil. Siz öyle davrandıkça, aa niye aldatıyor diye çok ağlarsınız..
Tek işlevi düzüşmek olan bir canlı aldatsa ne aldatmasa ne? Değil mi?
... Kadın çiçek değil insandır...
Sığ olanlar da kadın düşmanlığı ve cinsiyet ayrımcılığı yapanlar
Tatminsiz varlıklar
Kadın düşmanı değilim, sadece cinsiyet üzerinden üstünlük taslayıp sonra da yalnız kalınca zırlayanlarla alay ediyorum
Tatminsiz derken
Üstünlük taslayan yüzyıllardır hep erkekler oldu
Seninle sonra tartışırız, işlerim var
Ozman erkek olmazdı iste erkekle kadının farklı özellikleri var o yüzden biri erkek biri kadın
Sana kadın ol diyen yok ki
Benim dediğim farklı sen erkekelr kadın gibi olsaydı diyorsun ben ona cevap verdim
Kadın olmayı korkunç bu kan sensin ben değilim yobaz
Korkunç diye bir şey demedim ne alakaa sen nerden anliyon sorundan belli zatn nasıl bı kafanın olduğu
Sen nerenden anlıyorsan herkesi kendin gibi sanıyorsun Nasıl bir kafadaysan herkesi kendin gibi sanıyorsun
Ok
Erkeklerde bunlar olsaydı sana ne herek vardı 😆😆
Ben insan olduğum için varım insanım diye ortalıkta dolaşıp hayvanlar 🐵🐔🐶🐷 gibi çiftleşenlere gerek yok
Hiçbir halta yaramadığın için neslin tükenirdi yavrum
Daha iyi olur
Hemen bir östrojen basalım erkeğimize ve bakalım neler oluyor
Kime başaran ki
Yaratan her şeyi yerli yerinde yaratmıştır onun yarattığı şeylerde her hangi bir eksiklik bulamayız... Bunu sorgulayacak ta değiliz...
Eksiklik arasak milyonlarca eksiklik buluruz bu yüzden sorgulamayalım diyorsunuz işinize gelmiyor
Peki sen sorgula o zaman bakalım neyi değiştirebileceksin bende merak ettim?
Körü körüne inananlara inandıramazsın ki
Maalesef dediklerinden hiç bir şey anlamadım. Benim demek istediğim bizi yaratan üstün bir güçtür ve onun gücüne karşı biz sadece aciziz yani erkek veya kadın olmak bizim seçebileceğimiz bir mevzu değil karar veren öyle vermiş insanoğlunun daha doğmadan kaderi yazılır mezara gireceği güne kadar bence sende sorgulamak yerine sorgulamadan ibadet etmek daha mantıklı..
Bir erkek Tanrı'ya tapacağıma ölmek daha güzeldir...
Tanrının erkek olduğunu nereden çıkardın
Daha doğrusu Yüce Allah ın?
Cinsiyet ayrımcılığı ve kadın dümanlığı yapan ya erkek Tanrıdır ya da erkeklerin uydurduğu bir hayali Tanrıdır
Orasını yapana sormak lazım ne olduğunu
Mükremin gibi olurlardı
İyi ya çok güzel olurdu
Çok basit , o zaman erkek olmazdı
Olmasın
Millet birbirini s*kerdi öyle olsaydı
Şimdi de öyle
Sen arka ⭕ delikten bahsediyorsun ben ön ⭕ delikten bahsediyorum Erkeklerin arkalarında delik ⭕ olduğu için birbirlerini yapıyorlar önlerinde de delik ⭕ olsaydı kadınlar gibi birbirlerini yapamazlardı...
Hayır önlerinde penis yerine delik ⭕ olsaydı diyorum olmayan penis ile nasıl birbirlerini yapacaklar
Çoluk çocuk yapmak için illa hayvanlar 🐵🐔🐶🐷 gibi çiftleşmeye gerek yok ki
İsa babasız doğdu gibi Ortaçağ masallarına inanıyorsunuz da teknoloji ile kadınların erkeksiz doğum yapmasına çocukların babasız olmasına neden inanmıyorsunuz Teknoloji daha da güçlü olacak
Bilim her türlü yapar
Görünmez hayali erkek tanrıys kul köle olanlar bilimden anlamaz ki
çok daha çekilmez olurduk
Zaten erkekler öyle
Saçmalık olurdu
Neden
Erkeklik kadinlik hormonu bile farklı çok sacma
Teknoloji ile her şey mümkün
Ya demek sen yapiyosn bunu nzmzmxmx
Hayır ben neden erkek olmak isteyeyim ki kadın olmak daha güzel
Teknolojiyle mümkün dedin ya op. dr. sen oluyorsn heralde
Hayır
Keşke olsaydım çok cinsiyet yaratırdım
Ok
Karşı cinsimi yargılamazdım
O zaman erkek olmazdı
Erkek olmak için illa penis mi olmalı
Evet
O zaman kadın olurduki
Hayır delik ⭕ derken vajina demedim başka bir versiyon
İlginçmiş xhcjxnc
Evet öyle istermiydin peki
Sence ister miyim hayatta istemem
Neden
Ben halimden memnunum
Sen de erkek olmayı üstün sananlardan mısın?
Ne alakası var konumuzla?
Erkek olduğu için kendini üstün sananlar kadın olmak söz konusu olunca baya zorlarına gidiyor
Hiç alakası yok üstünlük karakterde olur feministlikte iyi değildir
Ee o zaman neden kadın olmaya bu kadar karşısınız neden gururunuza yediremiyorsunus
Öyle yaratılmışim çünkü. Sen niye erkek olmuyorsun dedikmi biz sana?
Tanrının seçme hakkı vermeme özgürlüğü var ise her insanın da cinsiyetini değiştirme seçimi olmalı
Sen değiştir istersen
Hayır kadın olmak daha güzel
Şimdi kendinle çeliştin kadın olmayı üstün buldun?
Hayır sadece kadın olmayı güzel buldum
Kadınlık güzeldir erkeklikte hor bakılacak bi durum degildir
Çok kötü bence
Neden
Korkunç olan erkeklerin dünyayı kadınlara cehennem etmesi
Saçmalayan sensin
Sen ve senin gibiler
Ay keşke hamile kalma çok isterim
Güzel değil ki hamile kalmak
Olsun tamamen kadın olup hamile kalmak için herşeyi veriridim.
Kafın olmak o kadar güzel mi ki
Ama özgür olamazdın
Evet benim için.
Cinsiyet değiştir o zaman
Umarım değiştircem ya
Vajinan olmasını mı istiyorsun?
Evet
Ya tamamen kız olmak istiyorum
Kestir o zaman
Tamamen kız olman imkansız
Ailem bilmiyor maalesef bu yüzden ameliyat olmaya başvurmuyorum
Hayır biliyorum zaten
Mesela hamile olamicami biliyorum
Ailem bilse ne olur
İyi karşılamazlar
Çok çok evden kaçıp tek başına yaşarsın
Evet ama para lazım yani.
Offf çok zor ya
Anladım
Umarım bir gün kız gibi olabilirim☺️🎀
Umarım hayat gönlünce olur 🌹❣️
Çok teşekkür ederim umarım sizinde gönlünüzce olur 💅💗🎀☺️🙏
Ben de teşekkür ederim ❤
Ama ben kadın kalmak istiyorum erkek olmak istemiyorum
Evet biliyorum 😅
Vajina sahibi olmak daha güzel
Evet sanırım öyle zaten ben de onu istiyorum
Takma olsaydı değiştirirdik 😂
Ay evet ya harika olurdu.
Hayır ya güzelim vajinayı maffederdin
Ay evet.
Vajinan olmasa bile arkan var daha ne istiyorsun erkeklerle birlikte olabilirsin
Evet zaten onun için uğraşıyorum 😅
2800 tl
Pardon yanlış soruya yazdım.
Bence hiç güzel olmazdı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?