Özellikle erkeklere soruyorum bu doğru bir şey mi?

Sevgilim vardı 3 aylık ilk maaşımdan 8 bin istedi verdim 2. maaşımdan da 5 bin istedi verdim yolu uzaktı yanıma geldi yol parasını bile ben verdim artık dayanamadım soğudum ve ayrıldım beni hiç düşünmüyordu borcu bilmem ne vardı onlar için istiyordu ama benimde ihtiyacım oluyordu istiyordu bu sadece kendini düşündüğü anlamına gelmiyor mu? O gün aradı borç verebilir misin dedi ters yaptım ve kapattım telefonu ayrılmamıza rağmen yine istedi ertesi gün yüzsüz gibi yine istedi vermedim beni manipüle etti sanki kötülük yapmışım gibi vermedim diye numaramı sildi gerçekten böyle biriyle ilk defa karşılaştım 1 2 ihtiyaç olur istenir bu gurursuzluk resmen ya ben bi çiçek bile istemezdim o erkek haliyle benden sürekli para istiyordu aileme bile veremiyordum bu nedir sizce?
Özellikle erkeklere soruyorum bu doğru bir şey mi?
Cevapla