Feminizmin bu türüne ne deniyor bilen var mı?

Bazı yabancı kanallarda rastladım. Burada da yazanlar gördüm.

Erkekler ile kadınlar arasında fiziksel güç farkı da yokmuş. Erkekler fazlaca spor yaptıkları için kas kütlesi kazanıyormuş. O yüzden güçlülermiş falan...

Buna gerçekten inanan biri olabilir mi?

Feminizmin bu türüne ne deniyor bilen var mı?
Cevapla