Ülkemizde bildiğim kadarıyla bu çok yaygın dün bu konu hakkında konuşmuştuk arkadaşlarla sizce de doğru mu bu? mantığı nedir bunun? :)
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılevt sadece dis gorunus degl kariyer memleket akademik gecmisi egitim seviyesi avrupada oyle degl tabi bir ceo ile insaat iscisi ayni pub da oturup siradan iki insan gbi bira icebiliyor hatta alanya da tanistgm ingiliz bir kiz bir hafta sonra bna yaa sahi sen ne is yapiyrdn die sordu. cunku birine ne is yapiyorsn demek ne kadar kazaniyrsnla ayni sey insanlari kazandgi paraya gore degl kisiliklerine gore yargiliyrlar birde soyle bir ssey var bir insan is ayatnda basarili die ozel hayatnds da basarili olacak die bir kural yok bunu cozmus adamlar
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
bilader önceden bende ister istemez kılık kıyafete bakıyordum ama kendimi öyle bir eziyordum ki kafamın içinde şimdi berbat halde birini bile görsem hor görmüyorum yalnızca onun adına üzülüyorum içim yanıyor ama günümüzde bir çok insan bunu aşamadı postana çok önem veriyorlar. Sürekli gittiğim cafede restoranta bile eşofmanla gittiğimde ayrı takımla veya şık bir kıyafetle gittiğimde ayrı muamele görüyorum mallesef bu konu çok önemli herkez önem vermem der ama herkez gördüğü zaman düşüncelerine engel olamayıp içsel bir yorum yapar mutlaka
00 Yorumla
Maalesef öyle ben kendimde test etmiştim. Aynı dükkana, bir çalıştığım marketin üniformasıyla gitmiştim birde başka birgün toplantım vardı ve benim saçlar yapılı, makyaj ve şık bir kıyafetle gtmiştim kalem lazım olmuştu :) ve inanın tavırları çok çok farklıydı. İlkinde pislik muamelesi yaparken ikincisinde kapıyı bana açtılar :)) Aldığımda 1 liralık bir kalemdi :)) Benim için her zaman tavır ve konuşma önemlidir. Ne kadar güzel giyinirse giyinsin, eğer kaba konuşuyorsa, hele sonradan görme kokonaysa ya da adamsa biter benim için...
112 Yorumla- +1 yıl
Ye kürküm ye davası. İnsanlar bu kadar işte...
+1 yılbir insanin giydigi kiyafet onu belli eder tabi yuruusu ve hareketleriyle beraber mesela birisi deri ceket sirf bir tarzindan dolayi da olabilir ya da param havami atarim tarzi bunu da yuruyusunden veya konusmalarindan anlarsin ama kiyafet buyum bir etken bence
01 Yorumla- +1 yıl
Mantıklı bakış açısı
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
24
Cevap
66Cevap
Benım basıma gelen bı olayı anlatayım. Ilac fırmasında part tıme calısırken patronum cek defretını halletmem ıcın bankaya mudurunun. yanına yollamıstı. Tabı sefıl bı gorunumde banka muduruyle gorusmek ıstedıgımı soyledım. Banka muduru elının tersıyle bana dogru "gıt burdan" der gıbı bı hareket yaptı. Ulan bı zoruma gıttı. Arkamı dondum sınırden aglıcam. . Aradan bır hafta sonra okulda balomuz vardı onun ıcın takım elbısey gıymıstım. Patron yıne o mudurun yanına yolladı benı bu sefer oyle gorunce hosgeldınız beyfendı felan yalakalık hat safhada. Bende iş adamı edasıyla adama "ver cek defterını acelem var" dedım adama atarlı konustum. İşimi hallettım. Adam psikolıjı okudugumu ogrenınce ıse yaklasımı daha bı candan olmustu. İpledın mı dıye soracak olursanız tabiki iplemedim. Bak aklıma geldı yıne sınırlendım.
21 Yorumla- +1 yıl
Hahaha intikamını almışsın hiç değilse böyle olaylar çok yaşanıyor ya :)
+1 yılvalla pek umurumda değil insanların benim için ne düşündüğü önemli değil kendi halimdeyim ha bu demek değilki pisim pasaklıyım felan yanlış olmasın 18 tane Beşiktaş formam var hergün birini giyiyorum :) buda sanırım bir sevgilide istenilen bir özellik değildir
010 Yorumla- +1 yıl
Sen hiç yaşlanmazsın :)
- +1 yıl
Beşiktaş sayesinde 23 yaşımda kanser oldum her karambolde her maç 80. dakikasında skor 1-0,2-1 felan olsun her dakika yaşlanıyorum. hele kiev maçı 90+4 karambolünde 10 yılım gitti saçımda aklar bile var bikaç tane :D
- +1 yıl
Kanser derken hastalık olarak mı yoksa sıkıntı beklemek açısından mı dediniz
- +1 yıl
kanser olmak hani deyim olarak gerçek manada değil allah korusun de :D Beşiktaş'lı olsan anlardında işte :)
- +1 yıl
Bende tövbest. Gerçek anlamda sandım ne kadar rahat dedim :D
- +1 yıl
Fenerbahçeli olduğum için anlayamadım :)
- +1 yıl
kanser olanların allah yardımcısı olsun ya :/ yani gerçek manada ama ondada rahat olmazsan o hastalığı yenemiyorsun psikoloji önemli :D sende gel dön şu yanlış yoldan alalım aramıza :D
- +1 yıl
Amin aynen motivasyon için önemlli , bizimkisi babadan yadigar yarı yolda bırakmayız yamuk olmaz bizde canısı ;)
- +1 yıl
bizimde bir beste vardı "sen bana babamdan kalan miras değil, oğluma olan borcumsun" :D severek seçtik zorla değil :) ve zaten kabul etsende mümkünatı yok Beşiktaş'lı olunmaz Beşiktaş'lı doğulur :D
- +1 yıl
Ee yani bizdede fenerbahçe için öyle bizim genlerde beşiktaş olmadığından kendi isteğimle fenerli olduğumdan dolayısıyla ben bu lafın altıda kalmazdım lakin şartlar bu durumu gösteriyor :D :D
Normal kıyafetler ile çıkma teklifi ettiğim kız kabul etmedi. Ve yılbaşı eğlencesinde aynı mekanda karşılaştık ve beni şık kıyafetlerle görünce dansa kaldırmak istedi ve hayır dedim :) çünkü ona ihtiyacım yoktu ben aradımı zaten bulmuştum. Aman kızlar dikkat ne afamlar var üzerinde kıyafet yok. Ne kıyafetler var içinde o. Çocuğu var :)
11 Yorumla- +1 yıl
hahha :)
- Aile & Toplum konusunda 835 cevap paylaştı.
+1 yılben hediye sparisi vermek için yataktan kaltgim gbi. sacim sakalim birbirine karismiz pijamayla.. kiz bana abi diye hitap etti. sonra hazrlandim tras oldum marka elbiselr giydim hedye mi almaya gittim kiz bana buyrun efendim tabi beyefendi dye hitap etti
04 Yorumla- +1 yıl
hahaha komedi ya :D
- +1 yıl
he bide bir tane gonca alabilirmiyim dedim , gonca tam olarak ne oluyor dedi? sknti bende mi acaba?
- +1 yıl
Sıkıntı onda orda çalışıyor gonca gülü olduğunu bilmesi lazım :)
- +1 yıl
:D yanii
İlk izlenim için iç güdüsel olarak insanlarda etki bırakıyor fakat önemli olan hiç bir zaman kılık kıyafet veya görünüş değil bu sadece hayvansal bir iç güdüden kaynaklanıyor aynı bir kuşun çiftleşmek için canlı renklere sahip olan bir kuşu seçmesi gibi tamamen iç güdüsel bir olay.
00 Yorumla
+1 yılbir insanin kiyafetinin yirtik olmasi eski olmasi yokluktan dir
bir insanin kiyafetinin pis olmasi o insanin pisliginden dir fakirdir alamaz
lakin ustundeki elbiseyi suya tutabilir
takim elbise ile gittigim arabami valeye verip kapimi actirdigimda ayri muamele
kotpantolon gomlek giyip atabami isparka koydugumda ayri muamele00 Yorumla
+1 yılO ilk görüşte olan bir şeydir ama zengin olupta öyle çapulcu gibi gezenlerde var o insanın sadece giyinişinden değil duruş ve bakışındanda belli olur zenginse kendine özgüveni tamdır zaten daima dik ve kendine has bir duruşu vardır :)
02 Yorumla- +1 yıl
şöyle bir durum var zenginsen böyle markalı takılıyorsun elindeki telefondan bindiğin arabana kadar bakıyorlar ona göre muamele yapıyorlar alacağın şeyi iki katına satmaya çalışıyorlar ben çok rastladım bu duruma
- +1 yıl
Öyle tabi bu devirde her şey para ama ne yazık ki her şey zenginlikte bitmiyor karakter olsun fakir olsun önemi yok
ben katılmıyorum siz elbiseyi kişilik olarak kişiliğide insan olarak görüyorsunuz nedemiş hz. Mevlana (ne insanlar gördüm üzerinde elbise yoktu, ne elbise gördüm içinde insan yoktu) apaçık ortada bunun dışında düşünen kendini beğenmiş kibirli insanlardır..,,
00 Yorumladeğerlendirsin yani.. ne olacak ne birşey kazandırırlar ne de birşey kaybettirirler... önce insan kendisinin ne olduğunu biliyorsa gerisi benim için boştur... öyle asabımı bozan olursa dayağımı yer olur biter...
10 Yorumla
+1 yılrengine, cinsine, ırkına-mezhebine, bulunduğu konuma göre insanlar değerlendirilmez, hayata ne kadar insancıl baktıklarıyla eleştrilebilirler.. akli bir sıkıntı söz konusu değilse tabi..
00 YorumlaAz gelişmiş ülkelerde olan yaygın on yargıdan kaynaklanıyo. Bilhassa liberal özgürlükçü diğer ülkelerde insanlar birbirlerini pek takmadiklari için dikkat etmiyolar bile. Ancak is vb sektörde heryerde aynı
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 446 cevap paylaştı. ben dogru bulmam cünkü ben daha cok konusma sekiline bakarim insanlara karsi davranisina bakarim
giyimine filan bakmam cünkü fakirleri düsünürüm onlar bizler gibi hep güzel giyinemiyor..00 YorumlaEvet kılık kıyafet önemli bence de artık alım gücü var iyi kötü herkez kendine çeki düzen vermeli bence...
01 Yorumla- +1 yıl
Ee tabi
+1 yılUlkemızde yaygın olmayan olumsuzluk yok zaten :) Insan ayrımı yapanlara hele kı bu tarz krıterlerı goz onunda bulundurarak yapanlara yazıklar olsun
10 YorumlaBen kıyafetlere göre analiz ederim çok önemli benim için.
01 Yorumla- +1 yıl
Yanılma durumunda var ama :)
+1 yılDoğru bende kıyafete bakarım yeni olması ve ya çeşitli olması önemli değil temiz ve şık olsun yeter erkeği beyefendi gösterir ütülü bir gömlek
00 Yorumla
+1 yılkonusmasi tavri daha onemli ama gunumuzde ne yazikki gorunus on planda.. bana kalirsa hic onemsiz degil dis gorunus,, insanin kendine saygi gosterdigini deger verdigini gosteriyoe bakimli olmak
02 Yorumla- +1 yıl
Evet dış görünüş çok önemli lakin dış görünüşede aldanmamak lazım :):)
- +1 yıl
evet canım :)
+1 yılDeğil de ayakkabılara bakarak ruh halinin nasıl olduğunu anlayabiliyormuşsun öyle okumuştum nette, çok dikkat ederim ayakkabılara, ayakkabı manyağıyım :D
08 Yorumla- +1 yıl
Nasıl yani :)
- +1 yıl
Ya giydiği ayakkabıya göre kişinin hakkında tahminde buluyordun gibi bişi vardı okumuştum netten :D
- +1 yıl
Bakarım ben ^^
- +1 yıl
Bende hep milletin ayakkabılarına bakıyorum, dost başa düşman ayağa değilde ayakkabı manyaklığı olduğu için :D Öyle tahmin etmeye çalışıyorum ruh hallerini :D
- +1 yıl
Bende saça bakıyorum ne alakaysa :D
- +1 yıl
Benimki hafif manyaklık işte napcan :D
- +1 yıl
Bende pek normal sayılmıyorum bu durumda ^^ Takıntılık işte
- +1 yıl
Yanlız değilmişim sevindim :D Teşekkürler :D haha
Kişiliğin kılık kıyafet ile alakası olmadığını düşünüyorum ben, çok parası pulu olmayabilir olmadığı içinde belki kılık kıyafetine çeki düzen verememiş olabilir. ama çok büyük bir kalbi vardır çok iyimserdir.
10 YorumlaDoğru bulduğumdan değilde elimde olmadan yapıyorum..
12 Yorumla- +1 yıl
Alışkanlık olmuş olabilir bendede vardı şimdi onu atlatınca sormak istedim :)
Doğru bulmuyorum ve böyle bir değerlendirmede yapmam. İnsanların ne giydiğine dikkat bile etmem.
Temiz olması herkes için önemlidir ama işi markaya, süse getirmek insan etiketlemek sadece.00 Yorumla- 02 Yorumla
- +1 yıl
bunu izlemiştim bizim ülkedede yaptılar aynı tespiti biz tabi farkımızı gösterdik
Bu onyargiyla alakali. Seni o halde gorunce bunda para yoktur muamelesi yapiyorlar. Ama guzel bir kiyafetle gorunce izzeti ikrami eksik etmezler. Kiyafet insana yurumeyi para ise konusmayi ogretir
01 Yorumla- +1 yıl
Aynen paraya göre muamele
Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı. İlk intiba ve düşünce; kılık, kıyafet ve genel görünüme göre yapılır? Bundan olabilir ki?
00 Yorumla
+1 yılgiyinmek bence saygıyı gösterir. . çok dikkat ederim. . yerine göre giyinmek lazım.
04 Yorumla- +1 yıl
Haklısın
- +1 yıl
utusuz giyinen erkeği kaideye almam mesela takıntılı yim biraz:)
- +1 yıl
bende ütüye cok takılırım ilk günkü gibi olucak illaki titizim biraz
- +1 yıl
Aynen öyle jilet gibi:)
Kılık kıyafet birçok şeyi yansıtır aslında. Ben kıyafeti eski diye insanların küçük görülmesini doğru bulmuyorum ama adamın kıyafetine göre değerlendirme yaparım.
00 Yorumla
+1 yılBen değerlendirmem haline hareketlerine bakarım bir fikir oluştururum
00 Yorumlaİnsanları bu denli sınıflandırmaya karşıyım bazen farkında olmadan ben de yapıyorum ne yazık ki üzücü bir şey
10 YorumlaBir insanin kiyafeti kisiligini degil ama ruhen saglam oldugunu, kendine ve karsisindakine saygisidir
01 Yorumla- +1 yıl
Kendine verdiği önemi temsil ediyor insanlara
+1 yılinsan kıyafetleriyle ağırlanır, fikirleriyle uğurlanırmış.
30 YorumlaDavul bile dengi dengine be kardeşim tabikide doğru buluyorum
00 YorumlaÇok Yanlış Ben bir defa birisi için kiyafetine bakarak yorum yaptım ama tam tersi biri çıktı gidip kızdan özür diledim bir daha da yapmadım
00 Yorumla
+1 yılinsanlar kilik kiyafetiyle karsilanir konusmalariylada ugurlanirlar bu boyle gelmis boyle gidecem
01 YorumlaAynen
+1 yılben şimdi bisiklet forması taytı giyiyom itici miyim kanki
04 Yorumla- +1 yıl
yo sonuçta senin bileceğin bir durum
- +1 yıl
kılık kıyafete bakarak değerlendirme yapmayan sen varsın demek ki :)
- +1 yıl
Yok be tek değilimdir de yapmayanların sayısı daha azdır
- +1 yıl
ama yapmamak daha mantıklı bilemezsin ben çok önemsemem üstümü mesela. giy geç
+1 yılEig te de dedigi gibi kiyafet degil konuşma ve davranışlar hareketler önemlidir...
00 Yorumla
+1 yılBazen evet doğru buluyorum. Bazen de oha çüş falan diyorum. Böyle olur mu diyorum.
00 Yorumlainsanlar dış görünüşleriyle karşılanır ama karakterlerine göre uğurlanırlar...
00 YorumlaBir takım kalıplaşmış önyargılar... Bunları yenmek lazım artık.
01 Yorumla- +1 yıl
Toplumca işimiz zor :)
+1 yılYanlış tabi ki ben Düşünceye Önem veririm ama genel olarak kılık kıyafete Önem veriliyor
02 Yorumla- +1 yıl
Ilk olarak kılık kıyafete bakılıyor sonra konuşunca ilk düşüncelerin değişiyor ön yargı işte
- +1 yıl
Evet öyle malesef imanla paranın kimde olacağı belli olmazmış
Hayir ama iyi giyinen kisi goze daha farkli hitap eder
02 Yorumla- +1 yıl
Saygı açısından iyi birşey
Gizli Üye(36-45)+1 yılAcik biri ile tesetturlu birine ayni sekil davranilmaz
20 Yorumla
+1 yılKılık kıyafetle değerlendirme yapılabilir ama bu en son ve etkisi olmayan bir değerlendirme olmalıdır.
00 Yorumla
+1 yılBen hiç bir zaman kılık kıyafete bakmam. Sadece duruş ve hareketlere bakarım. Kıyafete bakmak eziklerin işidir.
00 YorumlaBence giyim tarzına bakarak aşağı yukarı karakterini anlayabiliyorsun azda olsa. Ama maddi durumu olmayan vs. insanları giyimlerine göre yargılamak çok yanlış
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılBu çok insani bir durum bence. Algı, seçicilik, beğeni, etkilenme gibi nedenlerden oluyor.
00 Yorumla yani. saçma sapan giyinmişse git adam gibi 1şeyler giy be derim
00 Yorumla
+1 yılInsanlar görünüşleriyle ağırlanır fikirleriyle uğurlanır.
00 YorumlaBen doğru bulmuyorum çünkü karakterini sevmediğim insanın giysisi beş para etmez.
00 Yorumla
+1 yılEfendi giyim ve edepsiz giyim var kısmen bilgi verir ancak tamamen değil
00 Yorumla
+1 yılİnsanları tanımada tabiki tek kriter değil ama yine de önemli bir faktör.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılKıyafete göre insana davranmak kötü insana insan olduğu için değer verilmeli
02 Yorumla- +1 yıl
Bütün dünya buna inansa bir inansa hayat bayram olsaa :):)
- +1 yıl
Ne güzel dedin keşke olsa :)
Aile & Toplum konusunda 701 cevap paylaştı. Doğru bir şey degil bu ama insan ister istemez yapıyor bunu
00 Yorumla
+1 yılGiyim onemli bir unsur. karakterinin bir kismini yansitir
00 Yorumla
+1 yılelbise yürütür para söletir diye bosuna dememıs eskıler :)
00 Yorumla
+1 yılALLAHIN ayısı olmayı tercih ederım sonuçta bı hayvan giyimle asla kımseyı yargılamam..
00 Yorumla
+1 yılDoğru bulmuyorum. Mantıklı bişey olduğunu düşünmediğim içinde mantık aramıyorum.
00 YorumlaKılık Kıyafetle Olacak İş Değil O..
Ne Demişler Çok İnsan Gördüm Üstünde Elbisesi Yok. Çok Elbise Gördüm İçinde İnsan Yok ;)00 YorumlaÖnyargılarımla barışığım ben
12 Yorumla- +1 yıl
Hava hoş sana :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılEvet çirkin ya da güzel olmasından daha çok giyimine kendine bakımına önem veririm açıkçası.
02 Yorumla- +1 yıl
önemli sonuçta
Cevap sahibi+1 yılEvet insan önce kendine önem vericek
Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı. Nice insanlar gördüm, üzerinde elbisesi yok. Nice elbiseler gördüm, içinde insan yok.
00 Yorumla- Devamını Gör (30)
Devamını Gör(75)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Bir insanı kılık kıyafetine bakarak değerlendirmesini doğru buluyormusunuz -,- ?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar