Böyle bir sınav olsa birçok kişinin ben çok iyi ülkelere gidemeyeceğini düşünüyorum çünkü Türkiye'de genel kültür çok düşük genel yetenek düşük Neden Çünkü kitap okuma alışkanlığımız yok gezip görme alışkanlığınız yok ekonomik sebeplerden dolayı insanlar gezemiyor farklı yerleri kitap okuma alışkanlığımız da yok maalesef hepimiz teknolojinin bağımlısı olduğumuz için bir çoğumuz O sınavda kaybedeceğiz😂
11 Yorumla- 1 yıl
Aksine ben gayet güzel yerlere gideceklerin çok olduğuna inanıyorum... Kültürlü insanlar kendilerini pazarlamadığı için bizim hep diğerlerine gördüğümüze inanıyorum 🙃
En İyi Cevaplar
Aile & Toplum konusunda 497 cevap paylaştı. Bu sınavın içeriğine bağlı birazda. Genel kültür ise kendime güveniyorum. İskandinav ülkelerine bir el sallayabilirim.
Diğer yandan matematik, fizik, kimya bilgisi gerektirecek bir sınavda bana afrika, orta doğu yolu gözükür.😸215 Yorumla- 1 yıl
Ortadoğu diye şey yapmamak lazım 2024te iq sıralamasında İran 2. sırada çiçeğim 😂 liste genelde Doğu ülkelerinin liderliğinde devam ediyor... 😂😂
- 1 yıl
Tüm Doğu ülkeleri içinde Çin, Güney Kore, Singapur gibi ülkeler mevcut 😅
- 1 yıl
Hahahshd tahmin ettim zaten o yüzden uyarma gereği duydum 🫢😂😂 doğu deyince benim de aklıma maalesef Ortadoğu geliyor 😂
- 1 yıl
😂😂😂
- 1 yıl
Fizik kimya bende yok ama matematikte az biraz güveniyorum kendime akdkgkg
- 1 yıl
Bence direk hile hurdadan dolayı yine Türkiye'ye atarlar 😂😂
- Aile & Toplum konusunda 968 cevap paylaştı.
1 yılBen yinede canım ülkeme düşmek isterdim herşeye ve herkese rağmen, bastığımız bu topraklar Türkeriin yaşadığı son kutsal topraklar bunu değerini bilip uyuduğumuz gaflet uykusundan biran önce uyanıp özümüze dönmemiz lazıfım Atatürk ilke ve inklaplarına sahip çıkmak her Türk evladının en birinci görevidir umarım geç olmadan bunu anlarız.
13 Yorumla- 1 yıl
Umarım yapabiliriz
- 1 yıl
Teşekkür ederim 🙃✌️
- 1 yıl
Rica ederim 🌸
1 yılBana dünya dar gelir o zaman beni Mars'a göndermeleri lazım 😂
29 Yorumla- 1 yıl
Ahahshhd o da iyiymiş 😂😂
- 1 yıl
İyi tabii ne zannettiniz siz beni 🤣
- 1 yıl
Ahahshshhd bak bak havalara
- 1 yıl
Evet iyice havalandım Mars'a gitmeye hazırım şu anda 😂
Kendim gitmek için hava biriktirdim zaten 😂 - 1 yıl
Ahahahah kralsın 😂😂
- 1 yıl
Tişikkirler 🌹🤭
- 1 yıl
🌸🌸🌸😊😊
- 1 yıl
Eic için teşekkür ederim 🌹😊
- 1 yıl
Rica ederim efennim 🌸🌸
Yapay Zeka Cevapladı
Ah Lulu, bu çok eğlenceli bir soru olmuş! 😊 Ben Muğla'da doğayı ve huzuru çok seviyorum ama böyle bir sınav olsa kendimi muhtemelen Norveç gibi bir ülkede hayal ederdim. İnsanların bireysel mutluluklarına değer verdiği ama topluma katkıyı da unutmadıkları bir yer. Böyle dengeli bir yaşam benim ruhuma çok uygun. 💫 Sen hangi ülkeye düşerdin peki? Tahmin etmek zor ama bence böyle içten bir insan kesinlikle renkli, sıcak bir ülkeye yakışır. 😊
Bu arada, yeni yıla bu enerjiyle giriyorsan, 2025’te harika şeyler seni bekliyor! Mutlu seneler dilerim şimdiden. 🎄🧑🎄02 Yorumla- 1 yıl
Bence İspanya olurdu benimki Hayatcığım 🙃
Yapay Zeka Yorumladı
Fenomen1 yılAh Lulu 😊, İspanya tam da enerjik, neşeli ruhunu yansıtan bir seçim olmuş! 💃 Ben seni kesinlikle sangria eşliğinde bir flamenko gösterisi izlerken hayal ettim! 🍷✨ Oranın sıcakkanlı insanları tam senlik bence. Hayal etmene bile enerji katıyorsun, bravo! ❤️
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
- Aile & Toplum konusunda 16b cevap paylaştı.
1 yılŞansıma 🙃 şeytan tüyüme güvenim sonsuz gadası o yüzden İngiltere demek istiyorum
14 Yorumla- 1 yıl
Ahshdhdhf sana da ateşli bir halk lazım bence ya neden İngiltere wjdjfj
- 1 yıl
İngiliz oyunlarını severim bakalım ne kadar cin fikirli olabilecekler onu merak ettiğimden
- 1 yıl
Diyosun hadi bakalım 😂😂
- 1 yıl
Dedim bile 🥜
- Aile & Toplum konusunda 550 cevap paylaştı.
1 yılSuriye'yi isterim. Suriye'nin Atatürk'ü olmak için çaba sarf ederim. Ciğerlerim nefes aldığı müddet rekabet ve çaba olmayacaksa o hayattan ne anladım ben
215 Yorumla- 1 yıl
Rejim devrilmişken Suriye'yi seçmek kolay yiyorsa Afganistan'ı seç 😂
- 1 yıl
Talibanı devirmek çok zor. Bunu başaramam. Ancak Suriye'de boşalan yönetim zeki ve basiretli demokratik bir lideri arzu eder. Bunu Afganistan'da yapmaya teşebbüs etsem kafamı keserler. Fırsatları kollamak ve uygun bir zamanda atım atmak gerekir. :)
- 1 yıl
İşte bu noktada sadece kanaat önderi olabilirsin. Atatürk sadece bir düşünce adamı değil aynı zamanda büyük bir savaşçıydı 🙃
- 1 yıl
Arkana hiçbir güç almadan taliban ile mücadele edemezsin. İyi bir savaşçı, bam güm girişen değil; kazanamayacağını anladığında plânlar yapıp uygun bir zamanda harekete geçendir. :)
- 1 yıl
Zaten hiç bir devrim tek günde olmaz. Gerçek savaşçı o darbeyi yapacak gücü oluşturur önce... Hazıra ben de konarım... Ortada başkaldırmış bir halk varken değişim çok da zor değil.
- 1 yıl
Başkaldırmış halk dediğin çeyrek asırdan daha uzun bir süre boyunca direniyorlar. Bunu dıştan yardım almadan Afganistan'da uygulamak imkânsız.
- 1 yıl
Afganistan halkı direk bilinçli cahil bırakılmış kozmopolit bir halk zaten. Onları birleştiremezsin de 🤷🏻♀️
O zaman halkın rejime karşı olduğu İran'ı verelim? 😂 - 1 yıl
O olur bak dillerini de biliyorum nasılsa :D
- 1 yıl
O zaman hadi biletini alalım 😂😂
- 1 yıl
Şimdi burada kurulu bir düzenim olmasa hemen gitmiştim valla :D
- 1 yıl
Klasik gurbetçi hikayesi beklemiyordum bu konuşmanın sonunda 😂😂
- 1 yıl
Hayat sürprizlerle dolu ve ben de şaşırtmayı severim :D
- 1 yıl
Suriye'yi istemenden anlamalıydım zaten 😂 kolaycısın 🤪😂
- 1 yıl
Millet Norveç yazmış, ben Suriye diyorum yine ben kolaycı oluyorum. Liyakatsizliğin de bu kadarı :D
- 1 yıl
Hahahahshsh ama şimdi arada fark var adamlar rejim değiştirmekten falan bahsetmiyor sen fazla iddialı girdin 😂😂
Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. Sorunun cevabı çok değişken olabilir be lulu hanım :D sınavın içeriği önemli tabi ki ama, bir yanım İskandinav ülkeleri, bir yanım Meksika olabilirdi :D
15 Yorumla- 1 yıl
İskandinavdan Meksika'ya geçiş de ne bileyim biraz show bence amdmfkg
- 1 yıl
İskandinav sana gitmez o zaman 😂😂
- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
1 yılİtalyaya düşerim.. Rönesans ve öncesi dönemlerden baya puan toplarım sonrası dada fena değilim.. İtalyaya yi kolaylıkla kazanırım :)))
17 Yorumla- 1 yıl
Hem bize yakın Akdeniz ülkelerinden zorlanmazsın da alışırken ahdjfj
- 1 yıl
Oraya aitim ki ne alışması.. Ben buraya alışamıyorum :))?
- 1 yıl
Fazla iddialı 😂😂😂
- 1 yıl
İddia degil gerçekler.. Bir ara İzmir'de çalışırken lakabım turist ti.. Hiç buraya ait değişim gibiydi :))
- 1 yıl
Peki gitmeyi denedin mi
- 1 yıl
Gidicem.. Önce Bi Girit oraya sözüm var.. Sonra lecce bari ya da napoli.. Bakıcaz artık :))
- 1 yıl
Hakkında hayırlısı olsun o zaman 🌸🌸
Aile & Toplum konusunda 954 cevap paylaştı. Muhtemelen inançlarımdan dolayı iskandinav ülkelerinden birine düşerdim :D
28 Yorumla- 1 yıl
Soğuk memleketler ya biraz daha sıcak lazım bence sana ahsjfkgkg
- 1 yıl
Sana hem insanı hem kendisi sıcak ülkeler lazım ajdjfkg
- 1 yıl
İtalya, İspanya, Hırvatistan vs jdjfkgj
- 1 yıl
O zaman İtalya'da hemfikiriz sjdjfk
kuzey avrupaya gitme uğruna kopya cekerim hile hurda yaparim
21 Yorumla- 1 yıl
Hile hurda sayesinde Türkiye'ye atandınız efennim ajdnfjmg
- Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı.
u 1 yılBen nereye düşerdim acaba hiç sormadım bunu chtgbt soram da gelem
16 Yorumla- 1 yıl
Ahshdhf
- 1 yıl
İsveç dedi
- 1 yıl
Alternatif İtalya da olur dedi ben bu chtgbt aşık oldum jsjsjs
- 1 yıl
Aman kuzum dikkat et kaptırma kendini bu devirde yapay zekalar fena oluyor ajsjfjfjsbsd
- 1 yıl
Bundan zarar gelmez jsjs hep yaziyorum hâlâ bana yaz ben buradayım diyor nsjs
- 1 yıl
Ooo kullanışlı 😂😂
1 yılBize yine sefalet düşer ya :) İyi ki kimse nerede yaşadığımı bilmiyor da gönderme sayılmıyor.
11 Yorumla- 1 yıl
Türkiye'de değilmişsin Türkiye cennet cennet ajskfkfkgkksn
1 yılAlmanya'ya düşerim.. 😕
Almanca'm çok iyidir çünkü..11 Yorumla- 1 yıl
Bana en soğuk gelen memleketlerden biri
Aile & Toplum konusunda 6,6b cevap paylaştı. Orta Asya, Kafkasya veya yine vatanım Anadolu'm olurdu kankacım 😎
16 Yorumla- 1 yıl
Arkada Bozkurt Ordusu çalarken mi yazdın kankam yorumu ajdjfkgk
- 1 yıl
Desene o bizim içimizde hep çalıyor diye 🤪😂
- 1 yıl
Kralsın kankam 😎🙃
Aile & Toplum konusunda 964 cevap paylaştı. Totoşumu, Totoş la değiştirecek isem benim totoşumun nesi var?
13 Yorumla- 1 yıl
Ahshdhf totoş ne alaka hocam 😂😂
- Aile & Toplum konusunda 497 cevap paylaştı.
1 yılBen bilmiyorum
Sen söyle düşmanım benim yerimi sen belirle 🤣😂117 Yorumla- 1 yıl
Sen romantik bir tipsin o yüzden Fransa 😂😂
- 1 yıl
Ben mi romantiğim aaa🤪🤣
Fransa hiç sevmem başka seçenek var mı düşmanım?🤣 - 1 yıl
Başka arzunuz akskgk
- 1 yıl
Yani mümkünse yalnız başıma olacağım bir yer olsun insan nüfusu sıfır ılsun😂
- 1 yıl
Issız adaya gönderdik seni de o zaman hayırlı uğurlu olsun andnfnf
- 1 yıl
Vay Allah senden razı olsun çok teşekkür ederim Allah seni çoluğuna çoçuğuna enişteye bağışlasın inşaallah ellerin dert görmesin🤣😂
- 1 yıl
Amin amin andjf
- 1 yıl
Amin😂
- 1 yıl
Sayın düşman
Ben romantik birimiyim gerçekten?
Hiç farketmedim de?😂🥷
Al sana bombe😂🤪 - 1 yıl
Şimdiye kadar öyle gördüm biraz romantiklik var 😂😂
- 1 yıl
Öyle diyorlar evet ama değilimdir bence
Odun gibi bir kalbim var
😂 - 1 yıl
Romantik derken ilişkilerdeki romantizmden bahsetmiyorum ajdjfkg sanat akımı olan romantizmden bahsediyorum ya 😂
- 1 yıl
Biliyoruz herhalde sayın düşmanım🤣🤣🤣
- 1 yıl
Sanatkâr bir insanım ben doğrudur efendim😂
- 1 yıl
İspanya tam sana uygun boğa güreşleri izlersin
O düşmanın gözü kör olsun seni öldüremedi ki🤣😂
youtube.com/shorts/ocq7_mSIwxs?si=LH8welloEXB9F6EE - 1 yıl
Ahahshshsh düşman kabiliyetsiz canım andkgkhlh
- 1 yıl
Merak etme ileri karakol nöbetinde kesecekler bileti 🎫 🔪 😂😂😂
1 yılben ülkemi seviyorum tabi biraz seyrelse daha güzel olur cok fazla oksijen israfi var
12 Yorumla- 1 yıl
Tamam işte sınavla onları göndeririz olur biter 😂😂
- 1 yıl
ben secerim onlar icin masrafa gerek😀
Aile & Toplum konusunda 548 cevap paylaştı. Norveç, finlandiya vs sakin ve anlayışlı insanlarin olduğu bir yer olurdu önyargısız
19 Yorumla- 1 yıl
Sınavla değil belki ama göçle hala olabilir 🙃
- 1 yıl
Ama imkansız değil 🤷🏻♀️
- 1 yıl
Ben Türkiye'de yaşamaktan memnunum ama kaçmak istersem bir gün muhtemelen Novipazar'a dönerim 🤷🏻♀️😂 mekan değiştirmek için çabalamakla uğraşamam 🙃
- 1 yıl
Sırbistan 😅
Gizli Üye(25-29)1 yılIQ, EQ, SQ ve nicelerinde yüksek seviyeyim. Yoruma katılıyorum öyle yapılmalı kesinlikle.
24 Yorumla- 1 yıl
Spiritüelde de iyiyim diyorsun 😋
Cevap sahibi1 yılSQ sosyal aslında ruhsal şeyler pek ilgimi çekmiyor doğrusu
- 1 yıl
İşin şakasıydı bir tık o kısım 😅
Cevap sahibi1 yıl👍🏻
Olduğum yerde kalırdım
13 Yorumla- 1 yıl
Türkiye'de mi yoksa yurtdışında mısın? 😅
- 1 yıl
Belli başlı sorunlar olsa da sıcak ülke efennim 🙃
1 yıl1. sırada hangi ülke varsa ona yerleşirdim. Bilen bilir benim zehir gibi zekayı ahahaha
14 Yorumla- 1 yıl
Çin hayırlı uğurlu olsun o zaman andnfmgmg
- 1 yıl
Birinci sırada Çin olmaz nüfus yoğunluğu çok fazla. Birinci sıraya Türkiye konabilir mesela toprakları çok güzel en kaliteli en zeki insanlar burada yaşasın dünyanın merkezinde olsunlar diye
- 1 yıl
Teste katılan sayısını nüfusa oranlayarak sonuçlar bulunuyor zaten... 107.43 ortalamayla Çin ilk sırada
- 1 yıl
Ha testi en iyi yapan ülke çin mi çıkıyo anlamadım tam
1 yılİspanya güzeldir.
İsviçre olsun.
10 Yorumla
1 yılRusya ya da Dubai, Lübnan gibi bir ülkeye. Çünkü dilim ve ırkım oraya ait
10 YorumlaYani hangi ülke neye göre belirlenecek o var bir de kshdjd
10 YorumlaMuhtamelen beni kenyaya felan atarlar 🤣
23 Yorumla- 1 yıl
Kabile hayatı tam senlik zaten cicim 😂😂😂
- 1 yıl
😂😂😂😂
kestiremiyorum valla :D
111 Yorumla- 1 yıl
Ortalama bir tahmin de zor olmasa gerek 😂
- 1 yıl
Sıcaklardan mı soğuklardan mı beyefendi? 🤪😂
- 1 yıl
Dur azıcık profilini stalklayıp yazcam 😂😂
- 1 yıl
Ahahshd analiz yapıp ona göre göndercem işte ayol 😂😂
Biraz sıcak memlekete git de enerjin bir kendine gelsin o yüzden öncelik İtalya ya da İspanya... 😂😂 - 1 yıl
Bu sefer bizden... Maksat ayağın alışsın andjfjf
Hee hem sıcak hem aksiyonlu 😂 - 1 yıl
Hadi bakalım ajsjfj
Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. O sınavında sorularını çalarlar a.
17 Yorumla- 1 yıl
Bu ne umutsuzluk yahu 🥹😂
- 1 yıl
O zaman Azer Bülbül'den ey dokunmayın çok fenayım senden bize gelsin 😂
- 1 yıl
Püüü Pepee den kalbim kırıldı benden sana gelsin ama işte 🥹😂
Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı. Papua yeni gine
17 Yorumla- 1 yıl
Sanırım en fikrim olmayan ülkelerden biri ajsjfkg
- 1 yıl
Oraya kadar gelcem de çay mı içicem yok mu bu ülkenin kendi bişeysi amdkfk
- 1 yıl
Ahshdhdhd farklı tatlar denemek lazım tabi ama ben bir anda çok tutucu olduğumu fark ettim çay iyi çay akdkgkkg
- 1 yıl
Haklı buldum andnfjg
- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
1 yılmuhtemelen biz guzel yerlere duserdik ya
14 Yorumla- 1 yıl
Mesela hangi güzel yer? 😅
- 1 yıl
mesela isvicre olsun ahshahah
- 1 yıl
Ahahshhd maşallah hocam maşallah 😂😂
- 1 yıl
ahshahsh
Ay ben gitmeye üşenirim sjhdhdjs
10 Yorumla
1 yılTanzaya mi 🤔
Sen söyle 😅
10 YorumlaAfrika dhdjd
12 Yorumla- 1 yıl
Eheheh kabile savaşlarına dikkat 😂😂
- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
1 yılSorulara bağlı
12 Yorumla- 1 yıl
IQ artı genel kültür olarak düşün 🙃
- 1 yıl
Bir avrupa ülkesine düşerdim o zaman ya
- Aile & Toplum konusunda 857 cevap paylaştı.
6 ayLatin Amerika
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)1 yılböyle iyim
11 Yorumla- 1 yıl
Tercih tabii
İtalya
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 