Fikirleriniz ne? Ne yapmalıyım?

Eşim ile borclarımız var. Eşim ve ben ara ara elımızde kaldıkca oyun oynadıgımız zamanlar oluyordu ama. Bazen kazandık bazen kaybettik. şu an arabamızın motoru arızalandı ve kredıler faturalar falan derken bıraz sıkıntıdaydık araba da bozulunca çok sıkıştık ben de işe girdim. 4 ay oldu gireli. Esım ile anlaştık bırlıkte maasları ful borca ödeme yapacaktık ama yetmıyordu. Bız evlenelı 1 buçuk sene oldu ve ben evlendıgımden berı doğru düzgün dışarı çıkmadım hıc. Kendıme kıyafetler almadım kafeye gitmedim arkadaslarım ile mesafe koydum buluşmadım dışarı çıkmadım yemedım içmedim. Daha çok zora girmeyelım dıye. Maasım yattı yetmıyor borca para ne yapsam ne yapsam dıye düşünürken oyuna 4 bın yatırayım belkı kazanırım eşim de sevınır dedım ama kaybettım ve çok pişman oldum eşime dırekt gıttım dedimki ben böyle yaptım ve kaybettım çok üzüldüm ama bıraz ağlamıştım hatta. Zaten yetmıyor. Eşimde bana karsı agzına gelenı söyledi kırdı döktü kalktı dıger odaya yattı tartıstık bana soylemedıgını bırakmadı. 4 bın lıra ıcın bence bu kadar agır kobusmamalıydı. Ben de böyle olsun istemedim. Çok bunaldım daraldım iyice zaten ben ona bu kadar sadık bu kadar dürüst yaklastıkca o neden bana karsı davranıslarında özen gostermıyor. Düzgün konuşmaya calıstıkca beni üzdü kırdı ben tek basıma uyuyamam hayatta şu an uyumadım ve ıcım ıcıme sığmıyor. O şu an fosur fosur uyuyor. Böyle olmasından rahatsızım. Hep böyle davranıyor. Bır şeyler işine gelmeyince, en ufak bır şeye sinirlenınce, gereksız tavırlar sergıluyor ve benı çok kötü hissettiriyor.
Fikirleriniz ne? Ne yapmalıyım?
Cevapla