Tanri yok bence. Aşağida da kendimce kanitladim. Katilmadiğiniz bir nokta var mi?

1. Kanıt yükü prensibi: İddia eden kanıtlamak zorunda. Tanrı iddiası doğrulanabilir bir temele sahip değil.


2. Doğa yasaları: Evren, kendi içinde işleyen mekanizmalarla açıklanabiliyor; dış bir güce ihtiyaç yok.


3. Kötülük problemi: Omnipotent (her şeye kadir) ve benevolent (iyilik dolu) bir Tanrı, dünyadaki kötülüklere izin vermezdi.


4. Çelişkiler: Her şeyin yaratıcısı olduğu iddia edilen bir varlık kendi varlığını nasıl açıklıyor? Tanrı'yı kim yarattı?


5. İnsan kaynaklı dinler: Tanrı konsepti, tarih boyunca insanın korkularına, cehaletine ve güç arzusuna hizmet eden bir icat gibi görünüyor.

Tanri yok bence. Aşağida da kendimce kanitladim. Katilmadiğiniz bir nokta var mi?
Cevapla