35-40 yaş arası beni irite ediyor ya. Niye böyle?

Hepsi değil ama çoğu ya. Yani nasıl desem böyle genç deseniz değiller, yaşlı deseniz değiller. Davranış olarak arafta gibiler. Z ve Y arasında varoluşsal sancı çekmeye çalışıyor ama çekemiyormuş gibiler hahxjsxjjsxjs

Güncellemeler
1 yıl
Bu soru cinsellikle ne alaka ya hsjxsjzsks
35-40 yaş arası beni irite ediyor ya. Niye böyle?
Cevapla