Sizce Allah kadınları insan yerine koyuyor mu?

Eğer kadınsan senden beklenen tek şey evden dışarı çıkma eşine itaat et ve kendini olabildiğince kimseye gösterme gibi şeyler oluyor. Çok başarılı bir kadın düşünelim bilim insanı gibi birsey olsun, ona bile erkeklerin içine girdin diye hesap sorulacak gibi geliyor. Soruyorum Allah bizi neden insan yerine koymuyor?

Sizce Allah kadınları insan yerine koyuyor mu?
Cevapla