Allah gerçekten kadınları insan yerine ve kul yerine koyuyor mu?

Sadece islam değil islamdan önceki dinlerde de kadinin yeri aynı

Mesela namus iffet , görünmemek üzerine bir yaratılış var hep

Soruyorum dünya erkeklerin mi neden hep onların düşüncelerine göre hareket etmek zorundayız?

Mesela neden kadınlar erkeklere emanet edilmiş? Apaçık bir şekilde erkeğe verilmiş birsey olduğumuz belli değil mi?

Kadının dini eksiktir diye hadis var ve sahih hadis.. regl oluyoruz diye dinimiz eksikmiş. Biz mi tercih ettik regl olmayı? Allah neden böyle yaratıp bizi aşağılıyor?

Allah gerçekten kadınları insan yerine ve kul yerine koyuyor mu?
Cevapla