Ortak alanı kullanmak isteyen üçüncü kişiye ne demeliyim?

Ev arkadaşım bana sormadan üçüncü bir kişiyi eve aldı. Bahanesi de zaten benim odamda kalacak diyor.

Ama ben evde üçüncü bir kişiyi istemiyorum. Evin garip bir planı var. Terasa benim odamdan geçiliyor. Ve ben bu üçüncü şahısa odama giremezsin diyorum o da benimle kavga ediyor. Ev sahibi de güya birsey demiyormus. istersen Ev sahibini ara diyor ama ben Ev sahibini aramak istemiyorum. Çünkü evde üçüncü kişiyi istemiyorum ki Ev sahibine o burada kalabilir mi diye sorayım. Huzurum kaçtı. Ev sahibi de bana sorun getirmeyin diyor.

Ne yapacağım bilmiyorum.

Güncellemeler
1 yıl
Ev sahibi birsey demiyormus beni ilgilendirmezmis. Zaten onun odasında kalıyormuş. Bana ne zararı varmış. Ben sabah işe gidiyorum kız gece. Vardiyamiz farklı ama yine de rahatsız oluyorum hakkım yok mu buna
Ortak alanı kullanmak isteyen üçüncü kişiye ne demeliyim?
Cevapla