Çok kavgacı biriyim Rezil oldum ne yapmaliyim?

Komşularım benden bikmislardir çok utanıyorum.
Evliyim ama annem ve babam sürekli beni assagliyor tartışıyoruz gerçekten narsistler ve ben sürekli çıldırıyorum çok mutsuzum apartmana rezil oluyorum beni kınıyorlar midir diye düşünüp duruyorum, çocuk baktığım için sürekli evdeyim sizce imajını nasıl düzeltebilirim?
Çok kavgacı biriyim Rezil oldum ne yapmaliyim?
Cevapla