Bütün düğünlerde aksilik olur mu yoksa bi tek benimkini böyle oldu?

Düğün salonu anlaşılan gibi değildi geldiğimizde rezil bi hali vardı yani normaldi ama süslenmemis falandı yani kötüydü herkes şaşırdı bende tabi ama ben çok uzatmamamaya kafar verdim sonuçta önemli olan bu değildi ama annem çok uzatıyor hala da öyle bu yüzden kayinvalidem ve kayinbabami sorumlu tutuyor onlari aramıyor iletişimini kesti tavırlı bana da öyle sırf bu şekil oldu duye böyle bi durumda ne yapmam gerekiyor artık çok sıkıldım

Bütün düğünlerde aksilik olur mu yoksa bi tek benimkini böyle oldu?
Cevapla