Sizce de arkadaşıma fazla harcamıyo muyum?

Arkadaşımın doğum günü için 2000TLlik hediye aldım geçen iskender yedik 720 ben ödedim 300 parti bilet parasını ödedim dün de taksiyle eve döndük ben ödedim 480 TL son zamanlarda her şeyi ben yapıp duruyorum ve pek de bi itiraz etmiyo normal mi?

Sizce de arkadaşıma fazla harcamıyo muyum?
Cevapla