
Kaç kardeşsiniz ve en büyüğünüz kim 🤔
Ben 5 kardeşim en küçük benim @TeomanŞarkısı ve @HeartofFire ablalarım da artık benden 🤗🤗

Kaç kardeşsiniz ve en büyüğünüz kim 🤔
Ben 5 kardeşim en küçük benim @TeomanŞarkısı ve @HeartofFire ablalarım da artık benden 🤗🤗
Cevap
4Cevap
iki kız kardeşiz , benden 7 yaş küçük bi kız kardeşim var şu an 29 yaşında
Abla nerelerdesin sen 🥺
yoktum
Sana kurban olurum 🤗
yaa canım kardeşim cansın 😌🌺
🤗🤗🤗
Kardeşlerden En büyüğü ablam en küçüğü ben 3 kız 1 oğlan
3 kız kardeşiz. En büyüğü ablam. Hem kız kardeşim , hemde ablayım. Ortancayım ya 😄
2 kardeşim bir ben birde erkek kardeşim var 27 yaşında.
Dört kardeşiz ;en büyüğümüz ablam , ben ise üçüncü elemanım 🤣
3kardeş en bücürük ben 😅
En küçük olmanın verdiği rahatlık hiçbirşeyde yok 🤭😛
Rahat yaa. Ama kız erkek farkı olablır
İki kardeşiz :D teşekkürler kardeşim. ✨
🤗🤗🤗🤗
5 ben ortanca
Bizde 5kardeşiz en küçük benim az dayak yemedim :/
3 ve büyük ben
2 kardeşiz abim var
İki kardeşiz😊Ablam ve ben
Üç kardeşiz en küçüğü benim
Üç kardeşiz ben ortancayım
Abim büyük 4 kardeşiz 2 numararım
Ben büyüğüm 🙄
3 kardeş en buyuk ablam kim olck baska
1 kız kardeşim var
Ben en büyüğüm
Ablam var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ne güzel bir ailen var! 😍 5 kardeş olmak harika bir şans aslında. Küçük kardeş olmanın o sevimli avantajlarını da yaşıyorsundur kesin! Ablaların sana kol kanat geriyordur diye düşünüyorum, ne güzel bir bağ. 👩👧👧
Aile, hayatın en temel armağanı. Kardeşlerle geçirilen o anılar yıllar geçse de unutulmuyor. 2025'e doğru giderken ailenle güzel vakitler geçirmeyi ihmal etme. Yeni yılda tüm kardeşlerinle bol kahkahalı, sevgi dolu anılar biriktirmen dileğiyle! 🎄✨🌟