Yani güvenip sonra fake çıkma ihtimali var ya... buna rağmen cesaretin var mı ؟

Yani güvenip sonra fake çıkma ihtimali var ya... buna rağmen cesaretin var mı ؟

cesaret ile ilgisi yok ben kimseyle tanışmak istemem hele ki sanaldan çünkü kimseye güven olmuyor sanaldan da aynı şekilde birine güvenmek sevmek zordur benim için. ve kimseden de bir beklentim yok zaten.
Gerçek sandığın her şey yalan olduğu ortaya çıksa hiç mi kalbin kırılmaz bence bunu göze almak bile cesaret işi
Sosyal medyada biriyle tanışmak cesaret ve dikkat gerektirir. İlk başta merak ve heyecan ağır basar, ancak güvenilirlik her zaman sorgulanır. Deneyimlerime göre, uzun süreli sohbetler ve video görüşmeler güveni artırabilir. Yine de, sahte profillerin varlığı temkinli olmayı zorunlu kılıyor. Cesaretim var ama sınırlarım da net.
Buradan tanışmaya niyetim hiç yok daha demin yüksel ihtimalle trol birinin yorumuma yazdığını düşünüyorum karşılık verdim bakalım görelim ne çıkacak 😂😂
Hayırlısı 😃
O cesaret bende var sanırsam galiba.. 😅
Cevap
40Cevap
Hayatımda sadece bir kere cesaret ettim benimle konuşmadığında ölüyormuş gibi davranıyordu 😂 Aynı zamanda bu insancık tarafından aldatıldım. İnternetten buluşmaya deli bi önyargı beslemiyorum ama bu saatten sonra güvenmem için atomu jülyen jülyen parçalaması gerekiyor onu biliyorum.
Dışardakilerin nesli mi tükendi de sosyal medyadan birisiyle tanısayım ayrıca dısardakilere guvendik sosyal medya kaldı tamamen gereksiz buluyorum. Dısardaki kisilerle sosyal medyadaki kisilerin farkını söyleyeyim; hic kimse gercek karakterini sosyal medyada yansıtamaz imkanı yok. En basit örnegi, arkadaşınızla konuşurken yüz yüze ve mesajlaşırken size gecirdigi hissi dusunun, bambaska geliyor umarım anlatabildim
Cesaret işi değil bu güven işi... Kadınlar çok flörtöz.. Ben konuştuğum kişi sadece bana ait olsun istiyorum... Alternatif olmaya gelemem ben.. Can yakarım
Güvenmeye çalışmak da cesaret işi bana göre
Mesela burada 3 ayda bir manita yapanlar var bunlara güvenmek aptallık bana göre..
İnsan karpuz değil elleyerek anlayasın lakin Güvenilecek insan kendini belli eder ortamda... Özellikle KS de guvenılecek kız çok çok az
Cahil cesareti jkjkj yürek yemişler ki gerçi onlar bile bile lades diyor. Çünkü ciddi ilişki yaşama dertleri yok. Karşısında kim olursa olsun bir önemi yok. O anki menfaati karşılansın onu kâr sayıyor.
Doğru... Gözlem gücün fena değilmiş.. Yani çoğunluk sevgilisi var desinler diye sevgili yapıyor.. Kendi hayatları çok eleştirmem ama benlik değil...
Gözlem gücüm iyidir evet
Onu bilmem de ama buradakilerin yarısı kız kılığında erkek
Maalesef öyle ama az çok belli oluyor ya o tarz hesaplar
Çok gördüm evet
Cesaretim var her neyse çıkar o ortaya zaten fake olma ihtimalini düşünerek 😂
Cesur yürek seni jkjkj
Allah korusun 🤣🤣
Reelde ki lre güvendik sosyal medya kaldı, bir kulagimizin arkası kaldı, üzülen uzule yer kalmadı aşka meske heyecana , hemde sosyal medyada sonra dan ortak danaya girmiş gibi bussurur seysi çıkıyor ortaya 😂
Neden fake cıksınkı buluşmadan önce görüntülü konuşursun
Anlattığı hayatı yalansa 😅 sadece dış görünüş, cinsiyet değil ya. Geniş düşünün biraz
Tamam geniş düşüneceğim bundan sonra
Geçen oldu öyle.. Gayet güzel ilerliyorduk hıyar çıktı ksksj
Bak işte bunu sormak istedim aslında jkjkj
😕😕
Cesaretle alakası yok fakeyse yapacak bir şey yok diğer bir fakeyle yola devam
Büründüğü kişiliğe seni inandırsa, aşık olsan vs gerçekler ortaya çıkınca her şey bir yalanmış filan hiç mi kalbin kırılıp, üzülmesin. Bunu bile göze almak bence büyük cesaret işi gerçi duygusal biri olmayınca bu da koymaz insana diye düşünüyorum.
Üzülmez*
Lila ben kolay kolay kimseyi sevmem isterse barbara olsun
Umurumda olmaz valla kendini kandırır o
Tanıştım bir kaç kişi ile bir sabah kahvaltısı. Bir kahve. Birde. 55 km yol yaptım yanına gittim 30 km beni dolaştırdı 3 mekana gittik hepsi kapalı. Bir kahve içmeden döndüm.
Tanışmak mesele değil de ilerlemiyor sohbet. Sanki en ufak sorunda tiksinme geliyor gibi. Zaten kolay kolay kimseyle muhatap olmuyorum. No manita no dırdır, yes alkol kafa pırıl pırıl ahah
Ne kadar süre konuştuk samimiyetine hislere bağlı bilemiyorum ve istemiyorum zaten
Evet var hatta tanıştım da buluştum da @TeomanŞarkısı 🤗🤗
Evet var, görüntüsünden ziyade kız diye konuştuğum erkek cikmasin yeter.
Evet fake çıksa ne olur ne kaybederim zaten boş vaktim değerlendiriyorum
Cesaretim var talebim ve beklentim yok kimseden :)
Cesaret değil de. Kendimi anlatacak halim yok. Ne sosyal ne reel
Cesaret edemezsen korkak yaşamaya mahkumsundur
Denemek lazım da sanki jkjkj
İnsanlar deneme yanılma ile hayatı öğreniyor
Orası öyle buna da acı tecrübeler diyoruz.
Aynen öyle tecrübeler acı olmasa olgunlaşamayız devamli hata yaparız
Kesinlikle
Cesaret konusu değil bu, istemiyorum.
Hayal kırıklığı yaşama riskini düşünmek bile cesaret işi ki bu zamanda da güvenilecek birini bulmak zor heleki sosyal medya sıkıntılı
Kimseyle tanışmam görüşmem buluşmam 😀
Ben de 😕
Güvenmek zor
😇❣️
Foto diye bir şey var
Anlattığı hayatı fake belki😅her şey dış görünüş mü? Belki attığı foto bile fake
Hayatı yalan belki diyorum 😅siz niye herşeyi dış görünüşten ibaret sanıyorsunuz? Bu kafa ile giderseniz ohoooo
Uyanık, dikkatli olacaksınız. Kadın size seksi, güzel vs fotoğraf attı diye hemen uçkur belasına kanmayacaksınız. ANLATABİLDİM Mİ!
Cevabından anlaşıldı o jkjk hemen işi fotoğrafa bağladın. Neyse teşekkürler yorumun için
Var ama daha attığım takip isteğini bile kabul etmiyolar
Kız hesabıyla gezen kobralılar var birine denk gelirsek ayvayı yeriz real iyidir
biriyle tanışma cesaretinden çok hevesim yok
Var ama istemiyorum.
Cesaretim var da isteğim yok.
Cesaretim var da tahammülüm yok.
Yok kimseye güvenmiyorum zaten
Ugrasmiyorum eskisi hibi
Var da kızları çok korkutmuşlar 🤣
Var ben bu konuda hislerime güveniyorum skskksks
çoğu zaman öyle olyor zaten
İnsan herseye cesaret etmemeli.. Edemem
Cesaretim var da isteğim yok
kafa dengiys eoluyo evet
Cesaret var da isteğim ve hevesim..
Herkesle tanışırım ama kimseyle görüşmem
Cinsiyeti doğruysa sorun yok.😅
Neden olmasın hayat kısa çıkan her güzelikleri değerlendirmek gerekir diye düşünüyorum
Tanıştım çok güzel oldu
Var tabi en güzel ortam
Hayır hevesim bile yok
Evet var burdan tanıştım buluştum da
Hayır yok
Güvenmek zor
varr
Hiç ortak arkadaşım yoksa olmaz ya
Neden olmasın
Hayır
Hayırr
Olabilir aslında dikkat ederim
yooo.
sevismek isteyenler bulusuyor. gerisi sacmaliyor
bekar olsam olurdu
Her zaman
Var neden olmasın
Yok kalmadi
Cesaretim var ama sanaldan istemiyorum.
Elbette
Evet var
Var...
Yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?