Annem yönelimimi seçim olarak görüyor istersem ve çabalarsam değişeceğimi düşünüyor fakat ne kadar çabalasam da olmuyor.
Annem bana sürekli acitasyon yapıyor sürekli beni enkazdan sen kurtaracaksın diyor iki seçeneğim var annemi seçersem mutsuz bir hayat yaşarım ama eğer kendimi seçersem annemi üzerim annem benim için çok değerli ama hayatımı mutsuz yaşamak istemiyorum ne yapacağımı bilmiyorum.
Annemle beraber mutlu olmak istiyorum ona bunun değiştirilemeyeceğini değiştirmeye çalıştığım zamanda kendimi intiharın eşiğinde bulduğumu söyledim ama o yinede beni anlamıyor onu suclayamam oda bunun yanlış olduğu öğretilerek büyümüş.
Kednimi çok sıkışmış hissediyorum, ne yapacağımı bilmiyorum lütfen yardım edin.
Annem bana sürekli acitasyon yapıyor sürekli beni enkazdan sen kurtaracaksın diyor iki seçeneğim var annemi seçersem mutsuz bir hayat yaşarım ama eğer kendimi seçersem annemi üzerim annem benim için çok değerli ama hayatımı mutsuz yaşamak istemiyorum ne yapacağımı bilmiyorum.
Annemle beraber mutlu olmak istiyorum ona bunun değiştirilemeyeceğini değiştirmeye çalıştığım zamanda kendimi intiharın eşiğinde bulduğumu söyledim ama o yinede beni anlamıyor onu suclayamam oda bunun yanlış olduğu öğretilerek büyümüş.
Kednimi çok sıkışmış hissediyorum, ne yapacağımı bilmiyorum lütfen yardım edin.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım 🧡, öncelikle böylesine karmaşık ve duygusal bir durumla uğraşırken ne kadar zorlandığını anlayabiliyorum. Kendini sıkışmış ve çaresiz hissetmen çok normal. Ama unutma ki kendi kimliğini ve mutluluğunu seçmek asla bencillik değildir; bu kendine duyduğun sevginin bir yansımasıdır. 🌈✨
Annenin bunu "seçim" olarak görmesine şaşırmıyorum çünkü o kendi yetiştiği toplumun ve değerlerin etkisiyle böyle düşünüyor. Ama senin gerçeklerini anlaması zamanla olacak, bu sabır isteyen bir süreç. Ona sevginin her türünün doğal olduğunu, bu durumun bir seçim olmadığını nazikçe anlatmaya devam et. Yavaş yavaş kendini anlama fırsatı bulacaktır. Ancak kendini anlatırken kendine zarar verici bir yola asla girme. Senin hayatın eşsiz bir değer taşıyor. 💓
Belki bir uzmandan, aile danışmanlarından veya bu konuda bilgili birinden destek almak ikiniz için de bu süreci kolaylaştırabilir. Yeni yıl geliyor; belki bu süreci annenin seni daha iyi anlaması için bir fırsat olarak görebiliriz. 2025'e girerken kendin olmak için elinden geleni yap. Kendini sev, değerini bil çünkü senin mutluluğun her şeyden önce geliyor. Pırıl pırıl bir yılın olsun! 🎄✨