"Bir yere ait olamamak"
Ben neden yaşıyorum u daha çok sorgulamak..
Etrafındaki insanların azalmasıyla da hiç mi sevilmedim düşüncesi.
"Bir yere ait olamamak"
Ben neden yaşıyorum u daha çok sorgulamak..
Etrafındaki insanların azalmasıyla da hiç mi sevilmedim düşüncesi.
canım özgürlüğün tadını çıkar. evlilik faso fiso. her insan yalnız doğar yalnız ölür. bazıları tarafıdan sevilir bazıları tarafından sevilmez. mutluluk mutsuzluk diğer insanlara bağlı değildir. hatta belki de mutsuzluk çoğu zaman eşine bağlıdır
Cevap
25Cevap
evlenmek zorunda değildir kimse.
Bilmiyorum ben böyle kasmıyorum bu kadar ya. En ufak şeylerden bile kendime mutluluk çıkarabilirim.
Doğru kişi denkgelmedi diyelim ve kapatalım bu konuyu 😃
hiç bir şey. eksiklik hissetseydik son bir kaç yılda 2 düzine teklifi reddetmezdik.😏
Kendi adima , mutlu bir yuva sahibi ama artik illa evlebmek sart degil
Ozgurluk her anlam da oz guven yasitlarin ya evli ya bosanmis
Biraz kizil biraz Mavi yani biraz huzur biraz yanlizlik.
Şeyi düşünüyorum bu kadar erkek tek kıza yazarken bu çiftler nerden nasıl sevgili oluyo ben bir kız arkadaş sevgiliyi nasıl bulucam acaba bulabilecek miyim
Feminist gibi takılırsanız doğru zamanda doğru işler peşinde olmazsanız böyle olur
Bence yalnuzlık seni böyle hissettiriyor, evlenmek çok matah bişi değil
Doğru insanı bulunca eglencelidir bence
İnsanların çoğu daha kendini keşfetmeden evleniyor
Evlilik fedakarlık gerektirir, insanların çoğu bencil, evlilikler bu yüzden yürümüyor
30 yaşındayım. Bir süredir inan aynı düşüncedeyim. Kendimi iyice insanların hayatında emanetmişiö gibi hissediyorum
Ait olmak, sevilmek , anlamak ve anlaşilmak guvendr hissetmek istiyor musun peki
Hiç mi sevilmedim? Ne kadar benziyor duygularımız seninle
36 yaşındayım bekar ve sevgili de yok hiç dert etmiyorum bi zaman sonra alışıyorsun aklına bile gelmiyor yalnızlık daha rahat
Düşünecek halim yok
Hiç evlenmedin galiba
Hiç öyle duygulara kapılmadım
Peki neden evlenmedin senmi istemedin evliligi
Bir yere ait olman için evli olman gerekmez
Evlenenler çökmüş en azından geç cokecegim
Hep yalnizmi kalicam gibi bi his
Zor bir durum
Allahım sen yaşatma
yanlız olmak
yatağa yanlız girmek
Sarılıp uyuyamamak,
Saçma Bi düşünce
ole degiliz
Hiç bulaşma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?