30+ olup evli olmamanın hissettirdiği nedir sizce?

"Bir yere ait olamamak"

Ben neden yaşıyorum u daha çok sorgulamak..

Etrafındaki insanların azalmasıyla da hiç mi sevilmedim düşüncesi.

30+ olup evli olmamanın hissettirdiği nedir sizce?
Cevapla