İş yerinde aynı birimden olduğunuz birinin arkasından konuştuğunuz oldu mu veya bunun o kişinin kulağına gitse ne yapardınız?

Şimdi ben birkaç kişiyle aram bozuktu ve o dönem iyi olduğum birine o kızda bana laf atıyor kıskanıyor ya heralde bilmiyom ama üzülüyorum zoruma gidiyor vs vs arkasından biraz konuşmuştum çok değil bu kadarcık dedimm şimdi yalan söylemeyim neysee şimdi tam tersi oldu o kızlarla aram iyi olmaya başladı ve aramın iyi olduğu kızlarda sorun yaşamaya başladım. Bu arkadaş giderde dersekiii ayyy Ayşe’de sizin hakkınızda bana böyle böyle demişti vs diye ne yapıcam?

İş yerinde aynı birimden olduğunuz birinin arkasından konuştuğunuz oldu mu veya bunun o kişinin kulağına gitse ne yapardınız?
Cevapla