Daha önce size işyerinden takık biri ile aynı yerde çalışır mısınız?

Staj dönemi aynı fabrikada staj yapıyorduk daha sonra bir sabah mesaj attı çok para kazandırcaz işe gel diye güvendim gittim Abi diyordum 17 yaşında lise stajımı onunda üni stajıydı neyse onun bana ilgisi varmış ben farketmedim seni hayal ediyorum vb dedi daha neler neler de neyse sonra cinselliğe vurdu vb. Yüz vermediğim için bana dedi ki seni ile sonradan aldıran benim Nankör köpek diye çok gücüme gitti. Şimdi de işyerinden biri çağırıyor şef miş cv bıraksın gelsin işe diye Acaba yine o Abi dediğim ama bana bunlar yapan kişi de orada mühendis bende işçi olacağım. İçeride olmasa da yani üretim kısmında oda personelde olacak. Ya dışarı servislerde ya da yemekhane de karşılaşırsak? Hiç canım girmek istemiyor o orada diye. Çünkü sapık olarak onu görüyorum. Tahrik olurmuş benden, ben orada çay kahve yaparken aradan beni hayal ediyormuş neymiş efendim pantolonumdan çizgiler görünmüş vb yine aynı şeyleri yaşamak istemiyorum. Beni bunalttı insanlardan soğudum ya. Sizce işe gitmeli miyim yoksa oda orada hiç gerek yok mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Kısaca yine işyerinden onunla karşılaşıp yine onun hareketlerine ve sapıklığına dayanamıycam. Onun yüzünden anksiyete oldum sinir krizi geçirdim. Söyledikleri sözler beni etkiledi neymiş efendim patlıcan mış. Yüz vermeyince neymiş ben alan nehri kurutuyormuşum. Kendisi 2015 den beri abi olarak görüyorum ama bana bunları yapıyor.
Daha önce size işyerinden takık biri ile aynı yerde çalışır mısınız?
Cevapla