Güncellemeler
+1 yıl
Kısaca yine işyerinden onunla karşılaşıp yine onun hareketlerine ve sapıklığına dayanamıycam. Onun yüzünden anksiyete oldum sinir krizi geçirdim. Söyledikleri sözler beni etkiledi neymiş efendim patlıcan mış. Yüz vermeyince neymiş ben alan nehri kurutuyormuşum. Kendisi 2015 den beri abi olarak görüyorum ama bana bunları yapıyor.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Kesinlikle gitme farklı iş mi yok sanki uzak dur saygı duymayan takıntılı şerefsiz birgün kıstırıp rahatsız eder kötü şeyler eder iş için para için değmez sabret hayırlı kapılar açılır
Ya şimdi ünlü bir fabrika burası 2015 den beri. Ama tanga giy at zayıflamaya topl olsun diyor. Ben bahane bulup gitsin diye çok şişmansın dedim bana bunu da dedi. Bana göre iğrenç biri. Ama o değilse bile şüpheleniyorum. Geçen seferde böyle olmuştu bir sabah mesaj attı güvendik abi diye gittik işe. Şimdi yine neymiş işçi alınıyormuş neymiş şef demiş gelsin cv versin şimdi birazdan ararlar. Komşumuz da orada çalışıyor o dedi işçi alınacak cv mi ver şefe veriyim bekliyor dedi. Tamam da en kötü o mühendis ben ya servislerde ya da yemekhanede ya karşılaşırsak? Ya bana bir eşy derse ya kötülerse? Sırf yüz vermedim diye bana seni işe sonradan aldıran benim nankör köpek dedi. Yani ulaşamayınca mundar diyen insan modeli. Gerçi büün mesajları duruyor. Direk millete gösteririm. Yazdığı her şeyi ama insan içinde kötü olmak istemiyorum ne kadar görmesem o kadar iyi
Gitme muhtaç değilsin nede olsa farklı iş arayışında bulun ne kadar ünlü olursa olsun hem sana yapılanları görüyorsun yine yapar sonuçta takıntılı
Evet bende öyle düşünüyorum. Yok Annemde bende çok kızan yok dedi göndermedi zaten. Teşekkür ederim 🙏💐
Rica ederim geçmiş olsun diyelim bu durumu en az zarar gördüp anlattığın için sevindim 🙏 ve şükret
Ekliyebilirim sizi isterseniz Aklı başında olan çok az insan var 💐😇
Teşekkürler ederim😊 İsterseniz burdan ya da instagram 🤷
Olur 💐
İns: muhammet. revan
KS?
Ekle
Ekledin mi🤔
Gitme dengeni bozar böyle insan
Bozdu zaten. 4 yıl önce fabrikadan yine böyle arandım gel işe diye. 4 yıldan sonra tekrar böyle bir şey olunca insan bir ürperiyor acaba yine mi o çağırıttırıyor. Çünkü sırf beni göremiyor diye yanında tutsun diye işe aldırmış. Ya yine aynı şey ise. Belki o ararrırdı dolatlı olarak şefe söyledi bizim komşumuzu komşumuz da evet tanıyorum dedi işe gel dedirtiyor belki? Öyle değilse de ya serviste ya da yemekhane de elbet karşılaşıcaz? Her şeyi düşünüyorum olmaz olmaz deme hayat bu ve adam her şeyi yapar