Bıktım bu asosyallikten?

Arkadaşlar fazlasıyla asosyalim ve bundan gerçekten bıktım nasıl aşıcam bu sorunumu yardım edin, bir mekana gittiğimde kasılıyorum hemen eve gitmek istiyorum, sanki herkes bana bakıyormuş gibi geliyor, annem kimsenin baktığı yok falan diyor ama işte.. pek arkadaşım yok bir tane samimi var okuldan o onunlada birşey yapmıyoruz zaten kendi arkadaş ortamı var onunda. Tüm gün evde oturup kitap okuyup müzik dinlerim ama gel kafeye gidelim deseler tırsıyorum kalsın diyorum. Birde tabi buna bilgim olmamasıda ekleniyor. Mesela starbucksa hiç gitmedim orda nasıl sipariş verilir arkadaşlar bilenler yazsın? mc donals falanda aynen öyle, ordada kasılıyorum. şimdiye kadar yedim ordan menü çok ama hiç kendim menü almadım, nasıl yedin derseniz ya annem alıyordu ya da ablama aldırıyordum. Rezil olma şeysileri işte. kısaca yardım edin arkadaşlar..
Bıktım bu asosyallikten?
Cevapla