Sivilcelerden bıktım?

Merhaba ben sivilce sorunu yaşıyorum piskolojimi çok bozuyor uzun yıllardır. Doktora gittim ama bana yüzünü yıkamazsan boyle olur geçmez bu izler dedi oysaki ben yıkıyorum benzacymn mi tam bilemiyorum bir ilaç vermisti bide vichynin yüz temizleme jeli kremi vs al dedi ilaç hic ise yaramadı dedikleride pahalıydı aldım ama gene yaramadı doktora gitmektende çekiniyorum ozaman beni tersleyip üzdü icin ne yapabilirim özellikle stres oldumda daha da artıyor

Sivilcelerden bıktım?
Cevapla