Aile & Toplum Bu ay doğalgaz faturanız ne kadar geldi? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor 3.800 geldi bizim ki Güncellemeler1 yıl Herkesin ki az gelmiş bizim ki niye bu kadar çok gelmiş şikayetçiyim devlet bizi kazikliyor dkkdkd Bu ay doğalgaz faturanız ne kadar geldi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı. 1200 geldi 0 0 Yorumla
MmartKedisi Takip Et Master Yaş: 49 , eic 92% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 662 cevap paylaştı. Triplex villada mı yaşıyorsun? :( 950 ödedim ben 145 m2 ev 0 1 Yorumla Soran 1 yıl 230 metre kare bizim ki 5 yerde yaktık bilmiyorum bana da çok geldi Yorumla
Richardgör Takip Et Master Yaş: 36 , eic 98% 1 yıl 950 gelmiş ama camlar açık ev yanıyor 0 1 Yorumla Soran 1 yıl Bizim ki 55 te ama hala ev ısınmıyor tam Yorumla
varus55 Takip Et Master Yaş: 30 , eic 38% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 5,7b cevap paylaştı. donla yatiyorum kendi vucut isim yetiyor 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) 1 yıl Bizimki 2600 geldi ama ailem ödüyor ahahahah 0 2 Yorumla Soran 1 yıl Aile evi de yaşıyorum çaktırma sadece yüksek geldi djjdjd Cevap sahibi 1 yıl KSSBİDBDUDVDUD
Gizli Üye (30-35) 1 yıl Mübarek naptın evi mi yaktın o nasıl fatura öyle 0 1 Yorumla Soran 1 yıl Aksllaks valla bilmiyorum bende şaşırdım ama geçen senede hep iki bin geliyordu Yorumla
can4169 Takip Et Xper 7 Yaş: 40 , eic 100% 1 yıl N’aptınız boyle 0 9 Yorumla Soran 1 yıl Bilmiyorum ki Yorumla can4169 1 yıl Çok para 2000tamam Yorumla Soran 1 yıl Evet öyle de Yorumla can4169 1 yıl Soguktada olmuyor Yorumla Soran 1 yıl Aynen öyle Yorumla can4169 1 yıl Neyse 2 ayvar Yorumla can4169 1 yıl Çocukmu var Yorumla Soran 1 yıl Yok çocuk ile ne alakasi var aile evinde kalıyorum zaten tüm petekler açık ondan olabilir Yorumla can4169 1 yıl Anladım çocuk oldumu yüksek yanıyor ondandedim Yorumla
Bilinmezbirhayat Takip Et Xper 7 Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Şehir neresi ki 0 1 Yorumla Soran 1 yıl Batman da Yorumla
ángelsinalasyocéano Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı. 1155 geldi. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
1200 geldi
Triplex villada mı yaşıyorsun? :( 950 ödedim ben 145 m2 ev
230 metre kare bizim ki 5 yerde yaktık bilmiyorum bana da çok geldi
950 gelmiş ama camlar açık ev yanıyor
Bizim ki 55 te ama hala ev ısınmıyor tam
Bilmiyorum babam ödüyor
donla yatiyorum kendi vucut isim yetiyor
babam ödüyor bilmiyorum
Bizimki 2600 geldi ama ailem ödüyor ahahahah
Aile evi de yaşıyorum çaktırma sadece yüksek geldi djjdjd
KSSBİDBDUDVDUD
Mübarek naptın evi mi yaktın o nasıl fatura öyle
Aksllaks valla bilmiyorum bende şaşırdım ama geçen senede hep iki bin geliyordu
N’aptınız boyle
Bilmiyorum ki
Çok para 2000tamam
Evet öyle de
Soguktada olmuyor
Aynen öyle
Neyse 2 ayvar
Çocukmu var
Yok çocuk ile ne alakasi var aile evinde kalıyorum zaten tüm petekler açık ondan olabilir
Anladım çocuk oldumu yüksek yanıyor ondandedim
Şehir neresi ki
Batman da
Yuhhhh
750.
620 TL
1155 geldi.
Kömür yakiyyoz