Ben de doğma, büyüme, kütük Ankaralıyım bize İstanbul çekilmez denildi güzel şehir gezdim gördüm ama aşırı kalabalık geldi gerçi Ankara'da kalabalıklaşıyor artık 🥺
Ben de düşündüm eksiden olsa Sertap eurovisionda birinci oldu, yarı finale girdik, Aziz Sancar diye biri Nobel aldı, dolar tl denk falan ne güzel derdim ama şu an yok.
Sonuç bak işte böyle düşman Gine kim kazan di partili adamlar onlar sefasina bakıyor bizde savaşıyoruz..
Daha dün asgarî ücret i gizli gizli açıkladılar tioplanti yapmadan.. sonuç ne oldu aynı değişen bişi yok kendinize gelin onlar yiyor3 siz onları korkuyorsunuz
Benim kürtlerle sıkıntım yok vatana Türkiye cumhuriyetine bağlı kalsınlar başımın üstünde yerleri var onun dışında Diyarbakır iline amed diyen kardeşim ıraka gidebilir bölücülükten başka bir şey değil
Onun dışında bir savaş çıksa Türk Kürt Çerkez laz... doğup büyüdüğümüz toprakları tutup ing, fransıza vermeyeceğiz tabiki birlikte olup koruyacağız tuttuğun takımı sevmiyorum, nefret ediyorum dağdan inmiş (dağa çıkanlarda kandırılıyor genelde) tipler.
Benimde bir sorunum yok bayrakla bayraklarla o bayrakları kullanıp neler nele yapıp üstünü örtüler bilmeyiz.. Amed denildi diye ülke ne bölümdü nede bölünecek sadece Kürt olduğumuz için öyle diyoruz.. Dikat edersen bölücülüğe sen başta yaptın bağ beğenip begenini geri çekip yaptın.. adına bakınca detinca bu bir bölücülük işte Türkiye'nin bir takımı bu siyasi ise bu kulübü kaoatil bu devlet demi?
Onun dışında 1 dünya savaşın da azmi savaştık bu Türki cumhuriyeti için dedeleimiz kardeşlerimiz hepsi Çanakkale'de de yan yana gömüldü ve hala var isimleri.. Dağ dediğin eskiydi o artık şimdi dağ yüksek rütbe de olup ülkeyi yönetenler dir dikat edersen Miley vekil veya diğerlerinin zaamı %50 en az iken Emekliye % 25 asgariye6 %30 verenlerdir..
Kendinize Esat çöktü ya biz esattin ülkesi Suriye'den bile daha beteriz haberiniz yok Adamlar her şeyden verdi alıyor senden benden alan parayla da şu an Suriye'yi inşa edecek...,? Neden o parayı evsiz ve depremzedelerle harcamiyorlar...,? Neden 5 çete dediğimiz müteahhitlerin milyonlarca borcuna silgi çekip senin 5 kurusuna6 kadar alıyor ülke senin benim mi onun babasının mi?
Ya resmen tuttuğun takım terörü destekliyor ne alaka amed dediysek ne olmuş bugün Diyarbakıra amed dersiniz yarın Türkiye cumhuriyetine başka bir şey tabiki izin vermeyiz. Deden savaştıysa kıymetini bil sonuçta deden dağ domuzları için değil Türkiye Cumhuriyeti için savaştı Çanakkalede.
Kanıtla destekliyor belgeli buyur..👏🏼 Bu gün Türkiye Cumhuriyeti'nin başbakanı tüm kamuoarda t. c adının tabalerini indirdi ona da ses ettin mi canım ..,? Evet savaştı ama o günden beri Kürt ne Kürtçe konuşa biliyor nede bir spor adı kulana biliyor bak buna bile tahammül edemiyorsun sen bile? Nerde kardeşlik 🤔
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
memnun olduğum bir şey yok
İstanbul'da yaşamak başka da memnun eden iyi bir şey yok hayatımda
İstanbul trafiği zorlamıyor mu? Aşırı kalabalık, deprem riski falanda var
Araç kiraladığımda zorluyor bir de toplu taşıma kullanınca onun dışında iyi 25 sene olacak buradayım 🥹
Ben de doğma, büyüme, kütük Ankaralıyım bize İstanbul çekilmez denildi güzel şehir gezdim gördüm ama aşırı kalabalık geldi gerçi Ankara'da kalabalıklaşıyor artık 🥺
Bi düşündüm de öyle bişi yokmuş
Ben de düşündüm eksiden olsa Sertap eurovisionda birinci oldu, yarı finale girdik, Aziz Sancar diye biri Nobel aldı, dolar tl denk falan ne güzel derdim ama şu an yok.
Kesinlikle
Neyse neyse olacak inşallah çok daha iyi günler olacak ülkemizde ✨🇹🇷
Silah teknolojisi ve gelişim
Hangi gelişim? Silah gelişimi mi?
Evet evet
Benim için yalnız kalmak
Bedavaya nefes almak 😂
Tamam sana oradan bir nefes vergisi yazıyorum. 🤣 Kıskandım ben de şu an oda yok çünkü burnum tıkalı
Yaklaş bana nefes olayım sana 😂😂
🖕🥸🖕
Nefes var var nefes var bedava 😂
Nefes almak kimse duymasın canım ☺️
Beğenecektim takma adına bakıp vazgeçtim
Biz buyuz canım ne yapalım ✌🏼
🐺🇹🇷
Sonuç bak işte böyle düşman Gine kim kazan di partili adamlar onlar sefasina bakıyor bizde savaşıyoruz..
Daha dün asgarî ücret i gizli gizli açıkladılar tioplanti yapmadan.. sonuç ne oldu aynı değişen bişi yok kendinize gelin onlar yiyor3 siz onları korkuyorsunuz
Benim kürtlerle sıkıntım yok vatana Türkiye cumhuriyetine bağlı kalsınlar başımın üstünde yerleri var onun dışında Diyarbakır iline amed diyen kardeşim ıraka gidebilir bölücülükten başka bir şey değil
Onun dışında bir savaş çıksa Türk Kürt Çerkez laz... doğup büyüdüğümüz toprakları tutup ing, fransıza vermeyeceğiz tabiki birlikte olup koruyacağız tuttuğun takımı sevmiyorum, nefret ediyorum dağdan inmiş (dağa çıkanlarda kandırılıyor genelde) tipler.
Benimde bir sorunum yok bayrakla bayraklarla o bayrakları kullanıp neler nele yapıp üstünü örtüler bilmeyiz..
Amed denildi diye ülke ne bölümdü nede bölünecek sadece Kürt olduğumuz için öyle diyoruz..
Dikat edersen bölücülüğe sen başta yaptın bağ beğenip begenini geri çekip yaptın.. adına bakınca detinca bu bir bölücülük işte Türkiye'nin bir takımı bu siyasi ise bu kulübü kaoatil bu devlet demi?
Onun dışında 1 dünya savaşın da azmi savaştık bu Türki cumhuriyeti için dedeleimiz kardeşlerimiz hepsi Çanakkale'de de yan yana gömüldü ve hala var isimleri..
Dağ dediğin eskiydi o artık şimdi dağ yüksek rütbe de olup ülkeyi yönetenler dir dikat edersen
Miley vekil veya diğerlerinin zaamı %50 en az iken
Emekliye % 25 asgariye6 %30 verenlerdir..
Kendinize Esat çöktü ya biz esattin ülkesi Suriye'den bile daha beteriz haberiniz yok
Adamlar her şeyden verdi alıyor senden benden alan parayla da şu an Suriye'yi inşa edecek...,?
Neden o parayı evsiz ve depremzedelerle harcamiyorlar...,?
Neden 5 çete dediğimiz müteahhitlerin milyonlarca borcuna silgi çekip senin 5 kurusuna6 kadar alıyor ülke senin benim mi onun babasının mi?
Ya resmen tuttuğun takım terörü destekliyor ne alaka amed dediysek ne olmuş bugün Diyarbakıra amed dersiniz yarın Türkiye cumhuriyetine başka bir şey tabiki izin vermeyiz. Deden savaştıysa kıymetini bil sonuçta deden dağ domuzları için değil Türkiye Cumhuriyeti için savaştı Çanakkalede.
Kanıtla destekliyor belgeli buyur..👏🏼
Bu gün Türkiye Cumhuriyeti'nin başbakanı tüm kamuoarda t. c adının tabalerini indirdi ona da ses ettin mi canım ..,?
Evet savaştı ama o günden beri Kürt ne Kürtçe konuşa biliyor nede bir spor adı kulana biliyor bak buna bile tahammül edemiyorsun sen bile?
Nerde kardeşlik 🤔
hiç bisi
hiç bir şey
Hepsi mutsuz
Passatım
Passatınla ülkenin alakası nedir?
Ülkede mutlu eden ne var dedin arabam ediyor bu kadar
Arabanı tusaşta mı yaptılar?
Yok Gemlikte
Uçma özelliği falan mı eklediler, kornaya basında mehter mi çalıyor
Yok İzmir marşı çalıyor