Çok bunaldım artık yeter ya keşke o kızın yerinde olsam?

Benim kardeşim var 7 yaşında annemin 2. Evliliğinden sabahları kahvaltısını hazırlayıp okula falan gönderiyorum annem çalışıyor ben ilgileniyorum annem beni hiç kısıtlamaz haftasonu sadece hafta içi kardeşimle ilgienmek zorundayım haftasını babasına gidiyor rahat oluyorum istediğim saatte eve girip çıkabilirim erkek arkadaşım olsun onunla kalabilirim vs çok iyi bir annem var
Bir kız var benim yaşlarımda oda annesiyle tek yaşıyor ona sordum kardeşim olsa bakmam umrumda bile olmaz annem doğurmasaydı banane diyor umrumda bile olmaz diyor kızın yerinde olmak çok isterdim çok bunaldım artık
Çok bunaldım artık yeter ya keşke o kızın yerinde olsam?
Cevapla