Tam yemek yapmıştım lavaboda 2 3 bulaşık kalmıştı sünger de kirliydi gelenler tanıdık olunca bıraktım bir de gardırop kağağım açık kalmış tuvalete eşim girmiş sadece peçete vardı sifonu çekmemiş banyoda da aynalarda eşimin absidest alırken sıçrattığı su kurmuştu
Güncellemeler
1 yıl
Biz evde kiracıyız çıkacağız yeni kiracı olarak geldiler evi gezmek için
Evi gezmek için tanıdığımız birileri geldi ve benim evimde küçük dağınıklıklar vardı utandım haksız mıyım?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!