Bu durumda ne yapabilirim, abartıyor muyum?

Geçen hafta yaşadığım olay sonrasında aşırı stres ve anksiyete sebep oldu , sosyal medyada benzeri bir kaç olay gördüm hemen en kötüyü düşünüyorum sadece, olay özet geçecek olursam bankamatikte yanıma gelen birisine tanımam etmem dedi böyle böyle yardıma ihtiyacım var para çekemiyorum senin ibana atsam çekebilir bilir misin önce aceleme var falan yaptım sonra bi. Vicdanım el vermedi yardım isteyen insan sonuçta hesaba para attı 7.500 atmış atınca fark ettim o an çekip verdim bunu aldı gitti , sonra sosyal medyada bir kaç video haber gördüm baya dert oldu içime başıma bir şey gelir mi diye , karakola gittim tutunak falan tutulur diye dün bir şey yapamayız dedi amir , bir olay çıkarsa ifade veririsin kamerayla falan bakılır dedi , sonrasında hala durduramadm kendimi, bankayi aradım baya operatör operatör gezdim , bir şey yapamayız dedikler, bakanın iletişim kanalı form yolladım dilekçe tarzı ATM görüntüleri delil maksatlı ile barındırmak için istedim, daha yanıt yok umudum az , hastaneyi aradım işte orayı gören kamera varmış eskiymis tam net değil falan dedi , görebilir miyim dedim idare izni lazım dedi veya karakol dilekçesi, yarın olmazsa hastaneye gidesim var sizce durmalı miyim orada fol yok yumurta yok hesabı yoksa , ilerde başıma bir iş gelir diye delil bulmak için sonuna kadar çaba göstermek sonra rahat rahat geri uyuyabilmeli miyim stresten uykularım kaçtı buraya kadar okuyana teşekkür ederim.
Bu durumda ne yapabilirim, abartıyor muyum?
Cevapla