Yaşım başını aldı gidiyor diyorum ki Karadeniz taraflarında yayla da küçük bir kulube tutup orada huzur içinde yaşayayım?

Sizce düşündüğüm şey mantıklı mı?
Giderim her sabah mandıra da kahvaltı yaparım evimin önünde tatlı tatlı çiçekler ekerim kendi sebzelerimi meyvelerimi yetiştiririm tamamen doğal ve huzurlu bir hayatım olur nedir bu İstanbul hayatı ya valla bıktırdı
Yaşım başını aldı gidiyor diyorum ki Karadeniz taraflarında yayla da küçük bir kulube tutup orada huzur içinde yaşayayım?
Cevapla