Sizce düşündüğüm şey mantıklı mı?
Giderim her sabah mandıra da kahvaltı yaparım evimin önünde tatlı tatlı çiçekler ekerim kendi sebzelerimi meyvelerimi yetiştiririm tamamen doğal ve huzurlu bir hayatım olur nedir bu İstanbul hayatı ya valla bıktırdı
Giderim her sabah mandıra da kahvaltı yaparım evimin önünde tatlı tatlı çiçekler ekerim kendi sebzelerimi meyvelerimi yetiştiririm tamamen doğal ve huzurlu bir hayatım olur nedir bu İstanbul hayatı ya valla bıktırdı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Sen de mi mandıra filozofu izlerken bi snds bu soru aklına gel. Aslınds haklısın. Ben de bu hırs olmasa ben de giderdim senin dediğin gibi. Ama öğrenme hırsı var bendd maalesef
En iyisini edersin aslında ya yemin ederim var ya affedersin buralarda Yaşamak bu kadar zor ki hele
Çok mantıklı ben de tatil kasabasına yakın yaşıyorum ama kış sakinliği biraz oluyor yalnızlık kaynaklı
Evet haklısın biraz kırsal yerde yaşamak iyidir aslında
Bu işler yazıldığı kadar kolay olmuyor
Becerebileceksen buyur yaşa miss gibi hayat
Ama hayallerinle hayatın uyusmaya bilir
Uyuşur bence yaa
Dene denemeden bilemezsin
Yaz ilkbahar neyse de sonbahar kış aylarında bağ bahçe hayatı pek minnoş olmuyor
Haklısın valla
3 gün sonra dönüş bileti için şehre inersin 😀
Yok ya alışığım ben o hayata aralıksız 3/4 ay denemisligim var
Karadenize aşina olmalısın o zaman
Yes
Macera güzeldir. Pişman olmadan dönme ;)
Benim lugatımda geri vites yok ölecegimi bilsem bile basarım gaza 😉
Tam bir laz uşağı konuşması yapiyorsun😅 helal sana
Laz degilim ki
Oyle mi!! sen kimlerdensin?
Sen kimlerdensin?
Soruya soruyla cevap verilmez ama. Bulgaristan Türk'üyüm.
sen tek başına sıkılırsın :D
Yok ya sıkılmam kitap okurum akşamları kahve yapar ateş başında kahvemi içerim gider balık falan tutarım eğlenceli olur bence
10/10 ortam valla :D
Katılıyorumm
ben de katılmak isteriimm :D
En iyisi
Bencedee
Huzur lzım artık
Katılıyorumm
Olm 19 yasindasin aq
Yaşlandım aq
Iyi olur
En güzeli
Akdenizde guzel olur
Bende geleyımmı 😀
Sıkılırsın sen
Sen varken nıye sıkılayım
Bi 95 yıl sonra gelebilirsin ilk önce benim biraz kafa dinlemem lazım
Ohoo olmazkı söyle şöminenin basında iki kadeh visci içip birlikte dinlenmek lazım
Köyde ne şöminesi viskisi yaa köyde soba olur pişirirsin sobanın üstünde kestaneni yersin yanında da bir çay
Karadenızde yayla evlerınde şömineli olanlar var hayal kuruyosun bıraz zengın kur 😀 hem bak ben masörüm kesın dınlendırırım senı 😀
Yok zengin hayatından bıktım ben biraz köy hayatı yaşamak istiyorum
Şömıneyle bıse olmaz 😀