Sizce islam kadınlara yeterince hak tanıyor mu?

Evet ben islamda bir kadın hakki olduğuna hiç inanmıyorum. Kadını koruyoruz diyorlar ama kadını korumak bile kadına hakarettir zaten. Tanrı kadını korunacak bir şekilde isteseydi yaratmazdi. Niye öyle oldu niye herşeyde hep biz kısıtlanıyoruz?

Sizce islam kadınlara yeterince hak tanıyor mu?
Cevapla