Allah'a inanmayanların cezalandırılması mantıksız değil mi?

İslâmda Allah'a inanmayanların cehennemde cezalandirilacagi söyleniyor ama bana mantıksız geliyor. Mesela birisi ben Allah'ın varlığının farkındayım bunu onaylıyorum ama çok da umrumda derse bu itaatsizlik olur ve gerçekten nefse yenik düşme, duygusuyla hareket ederek itaatsizlik yapmasından dolayı cezalandırılması gereken bir durum söz konusu olur.

Ama bir ateisti ele aldığımızda adam kendince mantığı ile düşünüp taşınmış, Tanrı'nın olmadığına kanaat getirmiş. Adam olmadığını düşündüğü şeye nasıl itaat etsin

Not : Ben de Müslümanım lâkin kafam karışık sadece.

Allah'a inanmayanların cezalandırılması mantıksız değil mi?
Cevapla