Bana akıl verir misiniz? Nasıl unuturum bunları?

Yeni mezun oldum. Kpss çalışıyorum ama derslerime odaklanamıyorum bu aralar.

Sebebi ise çevremde bazı insanların bana olan tavırları, ciddiye almamaları, patavatsızca söylenmiş sözler, yönetmeye çalışmaları vs. gibi şeyler.

Sürekli aklımda bunlar dönüyor ve öfkeyle karışık hüzün hissi.

Geçmişi değiştiremem biliyorum. Nazik ve kibar olmak hep saçma muamele görmeme sebep oldu.

Bunları yaşayan var mı bi benim mi başıma geliyor anlamıyorum?

Çevreni değiştir demeyin zaten görüşmüyoruz hem aynı çevremin başka insanlara karşı muameleleri böyle değildi. Her tanıştığım insan aynıydı bir tanesi bile farklı değildi.

Bana akıl verir misiniz? Nasıl unuturum bunları?
Cevapla