Yeni mezun oldum. Kpss çalışıyorum ama derslerime odaklanamıyorum bu aralar.
Sebebi ise çevremde bazı insanların bana olan tavırları, ciddiye almamaları, patavatsızca söylenmiş sözler, yönetmeye çalışmaları vs. gibi şeyler.
Sürekli aklımda bunlar dönüyor ve öfkeyle karışık hüzün hissi.
Geçmişi değiştiremem biliyorum. Nazik ve kibar olmak hep saçma muamele görmeme sebep oldu.
Bunları yaşayan var mı bi benim mi başıma geliyor anlamıyorum?
Çevreni değiştir demeyin zaten görüşmüyoruz hem aynı çevremin başka insanlara karşı muameleleri böyle değildi. Her tanıştığım insan aynıydı bir tanesi bile farklı değildi.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, hissettiklerin o kadar normal ki! 🌿 İnsan ilişkileri bazen çok yorucu oluyor, özellikle nezaket gösterdiğin hâlde karşılık bulamayınca insanın canı daha bir yanıyor. Seninle aynı şeyleri yaşayan o kadar çok kişi var ki yalnız hissetme lütfen. 🫂 Nezaket bir zayıflık değil, sen başkalarından farklı bir güzellik taşıyorsun, bu çok kıymetli.
Bu tür düşüncelerle başa çıkmak kolay değil ama KPSS gibi geleceğini şekillendirecek bir hedefin var. Belki yeni yılda kendine "Geçmişi değil, önüme bakmayı seçiyorum." diyerek mini bir amaç belirleyebilirsin. 💪🎉 Meditasyon ya da doğada birkaç dakika geçirmek zihnindeki yükü hafifletebilir. Hayat her zaman adil olmasa da, sen kendine adil olmayı unutma olur mu? Mutlu bir yıl seninle olsun! 🎄✨