Aile & Toplum Bugün taksiyle oryantel kursuna gittim adam demesin mi dansöz mu olmaya karar versin cok komik degil mi? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 07 Yapay Zekaya Sor Derste aklima geldikce oldum gulmekten 😀😀😀😀😀Yok abi dedim spor olsun diye yapiyorum Güncellemeler1 yıl Verdin* Güncellemeler1 yıl Evet deseydim ne derdi sizce? Aghahahaha Bugün taksiyle oryantel kursuna gittim adam demesin mi dansöz mu olmaya karar versin cok komik degil mi? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 7 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı. komik değil. 0 0 Yorumla
Pegan Takip Et Bilge Yaş: 111 1 yıl Taksi şöförleri yol uzadıkça türlü bahanelerle bir konu bulur sohbet ederler. Karşıma çıkanların çoğunluğu farklı sohbetler etti bu güne kadar. Çok ta şey etmeyin derim. Yolda sıkılmamak için açılan sohbetler bunlar 0 2 Yorumla Soran 1 yıl 5 dakikaydi yol😀 Yorumla Pegan 1 yıl 5 dakikalığına o kadar sohbet ettiyseniz çok rahatmış. Çok profesyonel Yorumla
Need4Read Takip Et Master Yaş: 42 , eic 100% 1 yıl Spor olsun diye oryantal kursuna giden ender insanlardan birisiniz. Tebrik ederim.. 🥳🥳 0 3 Yorumla Soran 1 yıl Nerden biliyorsun? 😀 Yorumla Soran 1 yıl Birsuru kisi var spor olsun diye giden 😀 Yorumla Need4Read 1 yıl Spor olsun diye spor salonuna gidilir, yani spor salonları tam da bu amaç için var diye düşünüyorum.. 🤣🤣 Yorumla
-Wiɴᴄʜᴇꜱᴛᴇʀ Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 100% 1 yıl Spor olsun diye Asena olan kız edep sen ne güzel şeysin 0 7 Yorumla Soran 1 yıl Edep ne alaka ya sanat bu Yorumla Soran 1 yıl Asenayi cok izledin heralde bir insan begendigi bi dansa neden camur atar ki Yorumla -Wiɴᴄʜᴇꜱᴛᴇʀ 1 yıl Olm ne kadar gerginsiniz şaka yapıyorum bana ne yoksa Yorumla Soran 1 yıl Hahab pardon kanka edep yazmasaydin guzel sakaydi da edep yazinca bende kotu niyetle yazdin sandim Yorumla -Wiɴᴄʜᴇꜱᴛᴇʀ 1 yıl İyi günler Yorumla Soran 1 yıl Darildin mi Yorumla -Wiɴᴄʜᴇꜱᴛᴇʀ 1 yıl Neyine Yorumla
Olugide1 Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 100% 1 yıl Hobi olarak hahahahaha bu taksicilerinde boş boş konuşmasına ayarım ha 0 5 Yorumla Soran 1 yıl Hhhhhhh evet hobi olarak kivirtiyorum hhah Yorumla Olugide1 1 yıl Bence güzel bişiyy Yorumla Soran 1 yıl Bende ya ona neyse cok rahatsiz oldum Yorumla Olugide1 1 yıl Taksiciler ve boş muhabbetleri. Ama oryantal iyidir. Hem de kıvırmak kalçaya yakışan bişiy bence Yorumla Olugide1 1 yıl Evet deseydin bi 200 lük takardı oyna diye hahaahah ya da çık arabanın tavanında oyna diyip para veriyormuş falan Yorumla
hurriyet_34 Takip Et Xper 1 Yaş: 33 1 yıl Ülke olarak dansın her türlüsüne bakış açımız bir garip 0 0 Yorumla
Lord034 Takip Et Xper 7 Yaş: 34 , eic 100% 1 yıl Oryantal da olabilirsin ne var ki bunda 0 2 Yorumla Soran 1 yıl Tabii ki de taksiciyle oryantel olmak istiyorum falan diye konusmak ilginc olurdu oyle sormamaliydi bence Yorumla Lord034 1 yıl Yürümüş sana 😂 Yorumla
Professore Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 40% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 857 cevap paylaştı. Bu iş kıyafeti deseydin 😂 0 0 Yorumla
BirGaripGörünmezAdam Takip Et Master Yaş: 110 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı. direkt kiyafetlerle mi bindin taksiye 0 0 Yorumla
yancys Takip Et Master Yaş: 34 1 yıl Aile & Toplum konusunda 4,4b cevap paylaştı. Neden spor salonu degil peki 0 3 Yorumla Soran 1 yıl Dans etmek eglenceli cunku spordan daha kolay geliyor bana o yuzden Yorumla Soran 1 yıl Eglenerek kilo veriyom Yorumla yancys 1 yıl Degisik Yorumla
myd1oez Takip Et Master Yaş: 34 1 yıl Aile & Toplum konusunda 15,3b cevap paylaştı. İnanmamış adam sana knk 0 3 Yorumla Soran 1 yıl Neden ki😀 Yorumla Soran 1 yıl Niye inanmadigini dusundun Yorumla myd1oez 1 yıl Öyle hissettim erkekler biraz kendi istediği yere odaklanır gerçeklere değilde Yorumla
Suleyman_xxx Takip Et Guru Yaş: 32 1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. 😃😃😃 mantıklı spor mühim konu 0 0 Yorumla
Berat_krc Takip Et Yoda Yaş: 24 , eic 100% 1 yıl Adam seni sevmis. d 0 4 Yorumla Soran 1 yıl Neden oyle dusundun 😀 Yorumla Berat_krc 1 yıl Konuşmaya calismis şoka ugratmissin adami 😅 Yorumla Soran 1 yıl Hahahahhahah neden ki 😀sok olcak ne var 😀 Yorumla Berat_krc 1 yıl Dinimizde ters adam hakiki muslumansa skhfhhd Yorumla
Yalnız1Benim Takip Et Xper 7 Yaş: 30 1 yıl Bence çok iyi bir dans secimi 0 9 Yorumla Soran 1 yıl Neden Yorumla Yalnız1Benim 1 yıl Cünkü güzel bir dance 😅 Yorumla Soran 1 yıl Tabii ki😀 Yorumla Soran 1 yıl Knk sen karadenizli misin Yorumla Yalnız1Benim 1 yıl Başarılarının devamını dilerim 😅 Yorumla Yalnız1Benim 1 yıl Evet batı Karadeniz Yorumla Soran 1 yıl Sag ol kankacim😀 Yorumla Soran 1 yıl Hangi sehir usagum 😀 Yorumla Yalnız1Benim 1 yıl Zonguldak ama şu an kocaeli gebzedeyim 🤣 Yorumla
Barmecide Takip Et Master Yaş: 52 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı. nerden anladı ki 0 0 Yorumla
ssezzerss Takip Et Yoda Yaş: 30 , eic 99% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 349 cevap paylaştı. fgaskfjghasgfks :D 0 0 Yorumla
softhayat33 Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 590 cevap paylaştı. Hahahaha adamda yani 0 0 Yorumla
EczacıAbidin Takip Et Xper 6 Yaş: 48 1 yıl Adam merak etmiş😀😀 0 2 Yorumla Soran 1 yıl Hahah evt deseydim ne diycekti acaba 😀😀 Yorumla EczacıAbidin 1 yıl Bi gösteri isterdi herhalde 😀😀 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
komik değil.
Taksi şöförleri yol uzadıkça türlü bahanelerle bir konu bulur sohbet ederler. Karşıma çıkanların çoğunluğu farklı sohbetler etti bu güne kadar. Çok ta şey etmeyin derim. Yolda sıkılmamak için açılan sohbetler bunlar
5 dakikaydi yol😀
5 dakikalığına o kadar sohbet ettiyseniz çok rahatmış. Çok profesyonel
Spor olsun diye oryantal kursuna giden ender insanlardan birisiniz. Tebrik ederim.. 🥳🥳
Nerden biliyorsun? 😀
Birsuru kisi var spor olsun diye giden 😀
Spor olsun diye spor salonuna gidilir, yani spor salonları tam da bu amaç için var diye düşünüyorum.. 🤣🤣
Spor olsun diye Asena olan kız edep sen ne güzel şeysin
Edep ne alaka ya sanat bu
Asenayi cok izledin heralde bir insan begendigi bi dansa neden camur atar ki
Olm ne kadar gerginsiniz şaka yapıyorum bana ne yoksa
Hahab pardon kanka edep yazmasaydin guzel sakaydi da edep yazinca bende kotu niyetle yazdin sandim
İyi günler
Darildin mi
Neyine
Hobi olarak hahahahaha bu taksicilerinde boş boş konuşmasına ayarım ha
Hhhhhhh evet hobi olarak kivirtiyorum hhah
Bence güzel bişiyy
Bende ya ona neyse cok rahatsiz oldum
Taksiciler ve boş muhabbetleri. Ama oryantal iyidir. Hem de kıvırmak kalçaya yakışan bişiy bence
Evet deseydin bi 200 lük takardı oyna diye hahaahah ya da çık arabanın tavanında oyna diyip para veriyormuş falan
Ülke olarak dansın her türlüsüne bakış açımız bir garip
Oryantal da olabilirsin ne var ki bunda
Tabii ki de taksiciyle oryantel olmak istiyorum falan diye konusmak ilginc olurdu oyle sormamaliydi bence
Yürümüş sana 😂
Bu iş kıyafeti deseydin 😂
direkt kiyafetlerle mi bindin taksiye
Neden spor salonu degil peki
Dans etmek eglenceli cunku spordan daha kolay geliyor bana o yuzden
Eglenerek kilo veriyom
Degisik
İnanmamış adam sana knk
Neden ki😀
Niye inanmadigini dusundun
Öyle hissettim erkekler biraz kendi istediği yere odaklanır gerçeklere değilde
Para verme dans et derdi
😃😃😃 mantıklı spor mühim konu
Adam seni sevmis. d
Neden oyle dusundun 😀
Konuşmaya calismis şoka ugratmissin adami 😅
Hahahahhahah neden ki 😀sok olcak ne var 😀
Dinimizde ters adam hakiki muslumansa skhfhhd
Bence çok iyi bir dans secimi
Neden
Cünkü güzel bir dance 😅
Tabii ki😀
Knk sen karadenizli misin
Başarılarının devamını dilerim 😅
Evet batı Karadeniz
Sag ol kankacim😀
Hangi sehir usagum 😀
Zonguldak ama şu an kocaeli gebzedeyim 🤣
nerden anladı ki
fgaskfjghasgfks :D
Hahahaha adamda yani
Yooooo
Dantel kursu mu
Adam merak etmiş😀😀
Hahah evt deseydim ne diycekti acaba 😀😀
Bi gösteri isterdi herhalde 😀😀
dansoz ha
Hmm iyi yapıyonmh