Kendi başıma mı kalmalıyım yoksa ilişkiyi devam mı ettireyim?

Her insan hata yapabileceği gibi bende bir hata yaparak lise bitince evlendim. Okumak ve mesleğimi elime almalıydım. evli olacağım kişiden tamamen emin olduğumu düşünerek evlendim. Sorun şu ki artık evde iki yabancı gibiyiz çünkü eskiden yaptığı şeylerden dolayı onu affedemiyorum. İnanın hic bir şey yapmıyor olsa bile ona karşı eskisi gibi değilim. Devam edebilirim ama etmeyedebilirim. Edersem şu an her şey yolunda olabilir ama yine bir hata yapıp ilişkiyi çukura sürekleyebilir. ya da ben riske girmek yerine daha büyük riske girip ayrılıp kendi ayaklarım üzerinde dururum ki çalışıp kendi başıma yaşama deneyimini önceden yaşayan bir insanım. Sizce hangisi mantıklı? (Çocuk yok)

Kendi başıma mı kalmalıyım yoksa ilişkiyi devam mı ettireyim?
Cevapla